Toon posts:

[Tv] Maakt gek geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje maakt onze tv een gek geluid het is eenLoewe Xelos eerst begon ie een beetje te sissen en nu hoor je vrij harde knallen/ploffen als je de tv aan zet kan iemand mij vertellen wat dit is/ kan zijn?

Verwijderd

die ploffen komen die uit je speakers??? of komen die uit de behuizing van je tv zelf..

wanneer het dat laatste is dan ben ik bang dat er iets goed fout zit...

als het uit je speakers komt dan moet je em gwoon ff wegbrengen, dan zal er iets in het geluidversterkingsgedeelte kapot zijn, een eindtrap of iets in die geest...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:27:
die ploffen komen die uit je speakers??? of komen die uit de behuizing van je tv zelf..

wanneer het dat laatste is dan ben ik bang dat er iets goed fout zit...

als het uit je speakers komt dan moet je em gwoon ff wegbrengen, dan zal er iets in het geluidversterkingsgedeelte kapot zijn, een eindtrap of iets in die geest...
Nee, het geluid komt niet uit de speakers...Vorig jaar is ie al een keer gerepareerd er is toen een nieuwe beeldkaart ingezet. Maar wat zou dit kunnen zijn dan?

Soms is het ook zo als je de tv aanzet en je zet het geluid uit dan hoor je een soort ruis ik denk van de beeldbuis oid ....:S

Verwijderd

move VB > Audio, Video & HiFi Forum ;)

Kan overigens best je lijntrafo zijn die wat lekt. Verder raad ik je niet aan om zelf te sleutelen als je er geen verstand/ervaring mee hebt - in een TV komt hoogspanning voor zoals je in de vele topics kunt nalezen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 14:37 ]