dat is wel mogelijk ja..
maaruh
Daar schiet je geen hout mee op.. je CPU-tijd wordt toch al volledig gebruikt met 1 client
maaruh
Daar schiet je geen hout mee op.. je CPU-tijd wordt toch al volledig gebruikt met 1 client
Zou het niet helpen als je een RC5 en een OGR client tegelijk draait? OGR gebruikt ws weer andere delen van de CPU dan RC5.
Misschien interessant als iemand dat kan vertellen ????
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
nee je kan de client niet meerdere keren tegelijkertijd op 1 machine draaien. in de code zit een controle. (de client die jullie allemaal zien is niet de core de het crunshen doet, maar een schil daaromheen. een andere thread doet het werkelijke werk).
je kan dus ook niet een client OGR en een client RC5 tegelijkertijd laten werken. (behalve in een dual proc systeem)
je kan dus ook niet een client OGR en een client RC5 tegelijkertijd laten werken. (behalve in een dual proc systeem)
Misschien dat dat onder Windows zo is, maar in andere OS'en kun je zonder meer meerdere clients tegelijk draaien.nee je kan de client niet meerdere keren tegelijkertijd op 1 machine draaien. in de code zit een controle.
oke ik heb een dual pentium bakje staan 2*500
dus het is mogelijk om met 1 rc5 te draaien en met 1 processor ogr te draaien , hoe moet ik dit in gaan stellen
morpheus at work
dus het is mogelijk om met 1 rc5 te draaien en met 1 processor ogr te draaien , hoe moet ik dit in gaan stellen
morpheus at work
iets met lenzen
jahoor, dat kan wel!!
da's net zoiets als met een motor een dynamo aandrijven.. (ok, da's overdreven)
da's net zoiets als met een motor een dynamo aandrijven.. (ok, da's overdreven)
Volgens mij kan dat niet, je kunt ze wel allebij RC5 of OGR laten draaien, maar niet verschillende.Op donderdag 28 december 2000 10:21 schreef Morpheus_at_work het volgende:
oke ik heb een dual pentium bakje staan 2*500
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Hmm... overdreven? Da's precies wat in een elektriciteitscentrale gebeurt hoor, enne... dat vind ik toch behoorlijk nuttig.da's net zoiets als met een motor een dynamo aandrijven.. (ok, da's overdreven)
(als je nou had gezegd "met een electromotor een dynamo"...
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat je optie 3/2 (number of crunchers to run simultanously) op twee moet zetten.
jullie zitten hier te roepen dat het geen nut zou hebben.. maar als hij zijn prioriteit eens iets hoger zet.. dan kan het toch wel nut hebben..
verschil met 1 dan? 2 met iets lagere processen is beter dan 1 met hoger als je een ander proggie nog voorrang wil geven.. snappie het een beetje? Of ben'k weer es onduidelijk?
verschil met 1 dan? 2 met iets lagere processen is beter dan 1 met hoger als je een ander proggie nog voorrang wil geven.. snappie het een beetje? Of ben'k weer es onduidelijk?
Pagina: 1