'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Gebruik je niet voor battlefield een veel hogere resolutie als doom3?
[ Voor 21% gewijzigd door Satch op 22-08-2004 14:05 ]
Ik neem aan dat je een legale kopie hebt van battlefield, een patch doet wonderen denk ik.
Battlefield vietnam was toch nogal buggy in het begin?
Zelfs met de laatste BFV patch (1.1) draait Doom³ nog een stuk lekkerder.
En Doom³ @ High.
En BFV @ Medium.
In BFV zaten idd nogal veel bugs.
Maar in versie 1.1 draait het nog steeds hetzelfde als V1.0
Want in singleplayer moet je nooit veel bots erin gooien, want dat trekken maar heel weinig pc's
In singleplayer werkt de A.I die is erg zwaar waneer je veel bots gebruikt.FnFnF schreef op 22 augustus 2004 @ 14:42:
SinglePlayer/MultiPlayer, maakt nix uit.
Verwijderd
Mijn 9800 pro @ XT trekt zulek settings niet normaal hoor.....volgens mij heb je toch echt een 6800GT,ultra of x800 pro,XT kaartje voor nodig om het dan degelijk draaiend te krijgen.
Verwijderd
1. Double click My computer
2. Double click on the C drive
3. Double click on Program Files
4. Double click on EA GAMES
5. Double click on Battlefield Vietnam
6. Double click on Mods
7. Double click on BFVietnam
8. Double click on Settings
9. Double click on VideoDefault.con. If asked what Program to use (in Windows XP you will first want to choose "Display a list of programs for me to choose from), choose WordPad. In there you will see a line with this command:
renderer.allowAllRefreshRates 0
Change the 0 to a 1 and then Save the file. This will allow refresh rates above 60 Hz in the game.
Die van mij trekt het wel goed hoor.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:23:
Yep single player in vietnam met veel bots is wel erg zwaar. Dan nog vraag in me af hoe krijg je het voor elkaar doom 3 met fatsoenlijke frame rates te laten draaien met settings aan als 4x AA en 16x AF???
Mijn 9800 pro @ XT trekt zulek settings niet normaal hoor.....volgens mij heb je toch echt een 6800GT,ultra of x800 pro,XT kaartje voor nodig om het dan degelijk draaiend te krijgen.
Loopt vloeiend, maar kan ook door het 1GB geheugen komen.
Resolutie is 1024x768. Anderen zijn me te klein of te grootmetal14 schreef op 22 augustus 2004 @ 21:55:
Als je ook even zegt op welke resolutie je dan draait maakt het wat makkelijker he
Thnx! Ik zat het meteen gaan proberen.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 14:33:
Probeer dit eens:
1. Double click My computer
2. Double click on the C drive
3. Double click on Program Files
4. Double click on EA GAMES
5. Double click on Battlefield Vietnam
6. Double click on Mods
7. Double click on BFVietnam
8. Double click on Settings
9. Double click on VideoDefault.con. If asked what Program to use (in Windows XP you will first want to choose "Display a list of programs for me to choose from), choose WordPad. In there you will see a line with this command:
renderer.allowAllRefreshRates 0
Change the 0 to a 1 and then Save the file. This will allow refresh rates above 60 Hz in the game.
//EDIT:
Thnx, dit heeft echt geholpen, het schokt nu iig niet meer @ Medium Quality.
Ik kan zelfs @ High Quality spelen nu ik dit gedaan heb.
Maar dan wel zonder AA:(
Zijn er nog meer van die tweaks?
Bedankt!
FnF
[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 23-08-2004 15:02 ]
Verwijderd
Maar ook ik vind het erg vreemd dat jij Doom3 op zulke setting makkelijk kan draaien. Ik heb met mijn 9800XT nog moeite gedaan met tweaks en de Catalyst 4.9 beta drivers om het spel op een fatsoenlijke fps te krijgen.
Weet je enige tweaks?Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:33:
Het ligt jammerlijk genoeg aan de BFV engine. Maar er zijn idd nog meer tweaks verzonnen voor BFV.
Maar ook ik vind het erg vreemd dat jij Doom3 op zulke setting makkelijk kan draaien. Ik heb met mijn 9800XT nog moeite gedaan met tweaks en de Catalyst 4.9 beta drivers om het spel op een fatsoenlijke fps te krijgen.
Over Doom³.
Hier draait alles goed. Heb 4.9 Beta drivers, en de Humus tweak gedaan, meer niet.
Draait hier echt perfect vind ik.
BFV draait veel minder, maar ach, ik speel nu regelmatig Doom³, maar BFV kan je tenminste leuk online doen
Ik weet het niet, maar ik heb wel 1024MB geheugen, misschien scheelt dat
Verwijderd
Heel vreemd,Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:05:
Ik heb ook 1 gig ram hoor is niet wreemd meer tegenwoordig eigenlijk. Maar ik krijg met mijn kaart geen degelijke frames als ik doom 3 op zulke hoge stettings gooi...
hoeveel FPS zit je op?
En wat is je CPU?
Verwijderd
Ik heb nml ook even mijn 2500+ @ 2200MHz te zetten ipv 2310MHz, dat scheelde toch alweer behoorlijk.
Maar ik zit ik zware gevechten op ongeveer 30fps, minder zware gevechten op een 40/50fps, en lopend iedere keer gewoon 60fps.
En dat is nog met alles on, en in de opties high.