Ik heb sinds kort een vreemd probleem op mijn IBM Thinkpad T40p met een ATI FIRE GL 9000. Het probleem is gerelateerd aan een spel, maar de oorzaak ligt bij de hardware of powermanagement/display driver software
Opeens, zonder enige aan te wijzen oorzaak, heb ik in het spel EVE Online last van display corruption, het hele beeld wordt gescrambled. Niemand anders heeft hier last van.
Van alles geprobeerd, herinstallatie XP, andere display driver versies, andere instellingen, maar tevergeefs. Pas toen ik niet meer aan het troubleshooten was, kwam ik erachter hoe ik het beeld weer normaal kon krijgen -- AC charger eruit halen en op de batterij
Als de laptop op de batterij gaat, gaat de display adpater op een soort power saving mode.
Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Opeens, zonder enige aan te wijzen oorzaak, heb ik in het spel EVE Online last van display corruption, het hele beeld wordt gescrambled. Niemand anders heeft hier last van.
Van alles geprobeerd, herinstallatie XP, andere display driver versies, andere instellingen, maar tevergeefs. Pas toen ik niet meer aan het troubleshooten was, kwam ik erachter hoe ik het beeld weer normaal kon krijgen -- AC charger eruit halen en op de batterij
Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt voor jullie tijd.