"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Als je je PS2 optisch aansluit, herkent je receiver het Dolby pro-logic 2 signaal nog uitstekend, en geeft het helemaal correct weer
Als je een dvd in je PS2 doet kun je zelfs gebruik maken van Dolby digital, en soms ook DTS (verschild per DVD).
En volgens mij stuurt je PS2 idd ongecomprimeerd PCM uit al z'n geluids uitgangen.
Als je een dvd in je PS2 doet kun je zelfs gebruik maken van Dolby digital, en soms ook DTS (verschild per DVD).
En volgens mij stuurt je PS2 idd ongecomprimeerd PCM uit al z'n geluids uitgangen.
Verwijderd
Yep is inderdaad waar , ik gebruik ook optisch en met dvd`s springt ie op dolby digital en spellen dolby prologic 2 als het spel het tenminste wel ondersteund. Je hoeft verder er niks voor in te stellen
Verwijderd
(dubbelpost 2)
Ja, kheb mijn PS2 ook optisch aan mijn HT receiver hangen en die herkent ook netjes het uitgezonden signaal zoalls dolby digital en DTS. Zowel voor films en games.
Ja, kheb mijn PS2 ook optisch aan mijn HT receiver hangen en die herkent ook netjes het uitgezonden signaal zoalls dolby digital en DTS. Zowel voor films en games.