Toon posts:

probleem met antwoordenformulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien helpen met het volgende probleem...
Ik probeer in frontpage een antwoorden formulier aan te maken..dit gaat allemaal prima totdat ik in de saved fields de namen wil veranderen in bv Naam E-mail Tekst...dat soort dingen standaard staat daar T1 T2 S1 B1...maar als ik dat laat staan geeft hij dat ook op mijn resulaten pagina weer...en zodra ik het verander dan staat er vervolgens niks meer achter.....weet iemand hoe ik dit moet veranderen en dat toch de ingevoerde gegevens netjes achter Naam E-Mail Tekst staat..?????

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:28

crisp

Devver

Pixelated

Voorbeeld? stukje code? Gebruik je Frontpage extenties? Andere serverside technieken?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
je maakt een formulier aan in frontpage..vervolgens wil je daarvan de form properties instellen waaronder de saved fields...klik je hier op SAVE ALL dan komt er dus T1 T2 S1 B1 te staan....dit werkt goed als je hem test in je browser alleen dan komen dus ook voor je antwoorden T1 T2 S1 en B1 te staan....
ik wil dat dus veranderd hebben in andere tekst...

Hoop dat jullie een klein beetje begrijpen wat ik bedoel....

Verwijderd

maar het gaat dus om de resultaten pagina?

dan moet je je output in je asp/php/cgi/whatevah aanpassen, heeft niets met je formulier an sich te maken.

het is iig het name attribuut dat doorgegeven wordt aan je script, het bijschrift van je input element zou in een label element moeten zitten (doet frontpage dat eigenlijk wel?), dus dat kan je in je html aanpassen (verandert niets aan de werking)