Eey.. mensen,
Mijn Probleem:
Sinds enige tijd heb ik een headset met 5.1 geluid erin (Zalman 5.1
). Nu kan ik die wel aansluiten op mijn (op dit moment 5.1 onboard) geluidskaart, maar dan gebruik ik dus 3 uitgangen (F,R,C) en is er geen plaats meer voor een uitgang naar de aux van mijn stereo.
Extra info:
Op dit moment gebruik ik dus een 5.1 onboard soundcard van Realtek AC'97. Deze heeft 3 uit/in gangen, zodat ik nu de line-in en mic heb omgegooid naar F en R.
Mijn vragen:
*Ik wil in iedergeval een andere geluidskaart (5 in/uit gangen) voor rond de 30 euro, welke komt hiervoor in aanmerking?
(zelf gezien:
-Creative SoundBlaster Live 5.1
-Creative SoundBlaster Live Player 5.1
-Creative SoundBlaster Live 5.1 Digital
-Creative SoundBlaster Live 5.1 Digital (Retail)
-Terratec Aureon 5.1 Fun
-Trust 511 5.1 Sound Expert Digital Surround)
*En laatste punt is of er een manier is (door middel van een switch bijv.) om makkelijk te kunnen overschakelen tussen mijn headset Zalman 5.1
en mijn gewone stereo met 2 boxen (line out geluidskaart --> aux stereo) zonder allemaal stekkertjes om te wisselen.
Alvast bedankt,
Maarten..
Mijn Probleem:
Sinds enige tijd heb ik een headset met 5.1 geluid erin (Zalman 5.1
Extra info:
Op dit moment gebruik ik dus een 5.1 onboard soundcard van Realtek AC'97. Deze heeft 3 uit/in gangen, zodat ik nu de line-in en mic heb omgegooid naar F en R.
Mijn vragen:
*Ik wil in iedergeval een andere geluidskaart (5 in/uit gangen) voor rond de 30 euro, welke komt hiervoor in aanmerking?
(zelf gezien:
-Creative SoundBlaster Live 5.1
-Creative SoundBlaster Live Player 5.1
-Creative SoundBlaster Live 5.1 Digital
-Creative SoundBlaster Live 5.1 Digital (Retail)
-Terratec Aureon 5.1 Fun
-Trust 511 5.1 Sound Expert Digital Surround)
*En laatste punt is of er een manier is (door middel van een switch bijv.) om makkelijk te kunnen overschakelen tussen mijn headset Zalman 5.1
Alvast bedankt,
Maarten..
www.maartenlangelo.nl