Op de website van songteksten.com zie je links een menu'tje staan.
Als je daar overheen gaat veranderd de achtergrond van de tekst van kleur.
Ik ben op zoek gegaan in Dreamweaver MX 2004 maar ik heb daar niets daarover kunnen vinden, ook in een boek vond ik geen resultaat.
Toen ben ik de broncode gaan bekijken van de website en heb ik het volgende gevonden:
Dit werkt zeer goed maar toch heb ik een vaag:
Is dit zelfde effect ook te doen met behulp van Dreamweaver? Dus dat je aan kan geven in Dreamweaver dat de kleur van de tabel (want dat gebruiken ze neem ik aan) als je eroverheen gaat met de muis.
thnx
Als je daar overheen gaat veranderd de achtergrond van de tekst van kleur.
Ik ben op zoek gegaan in Dreamweaver MX 2004 maar ik heb daar niets daarover kunnen vinden, ook in een boek vond ik geen resultaat.
Toen ben ik de broncode gaan bekijken van de website en heb ik het volgende gevonden:
code:
1
| <td class="menuitem" onclick="javascript:window.location.href='/index.php'" onmouseout="this.style.backgroundColor='CED4E8'" onmouseover="this.style.backgroundColor='EAECFD'"> Home</td> |
Dit werkt zeer goed maar toch heb ik een vaag:
Is dit zelfde effect ook te doen met behulp van Dreamweaver? Dus dat je aan kan geven in Dreamweaver dat de kleur van de tabel (want dat gebruiken ze neem ik aan) als je eroverheen gaat met de muis.
thnx
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.