Network Bridge (Of andere oplossing) In Windows Advanced Ser

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• CeYNoX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01-2025
Network Bridge (Of andere oplossing) In Windows Advanced Server 2000

ik heb 1 USB modem, hiermee komt ADSL binnen.
Vervolgens heb ik een Ethernet kaart, die gaat naar de switch en die verdeelt het weer door naar de andere computers.
Ook heb ik een Wireless Ethernet Kaart, Deze maakt verbinding met mijn laptop.

Nu wil ik via de switch en mijn laptop gebruik maken van mijn internet verbinding.

Als ik op het modem Internet Connection Sharing (ICS) aanzet kan ik slechts kiezen OF voor mijn LAN, OF voor mijn WLAN...
voorheen loste ik dit op (Windows Server 2003) door een netwerkbrug te maken, en die op ICS te zetten.
Maar hoe doe ik dat in Windows Advanced Server 2000 ??
Of is er een andere oplossing voor ??

Alvast bedankt,

CeYNoX.

http://www.last.fm/user/ceynox/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je hebt in Windows 2000 Routing and Remote access, RRAS genoemd. Denk dat je daar wel mee voor elkaar kan krijgen wat je nu wil :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• CeYNoX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01-2025
Dank voor je reply !

Ik ben hier wel even gaan kijken, en heb het een en ander geprobeerd, maar krijg het niet aan de gang, kan je het misschien iets gedetailleerder uitleggen ?

http://www.last.fm/user/ceynox/

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44
CeYNOX, dit topic voldoet totaal niet aan de eisen zoals gesteld in Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic je mag nog een keer een topic openen met de juiste informatie in wos als je nieuwe topic voldoet aan de gestelde eisen in de faq. :)

Ik ga dit topic nu sluiten, en sanfranjake heeft je al een hint in de juiste richting gegeven namelijk RAS. Op een adv. server systeem is het nu eenmaal niet gebruikelijk dat je ics gebruikt of een netwerk brug.

Dit topic is gesloten.