3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Laat maar heb het al.
Toch bedankt, waanzinnig spel trouwens.
Toch bedankt, waanzinnig spel trouwens.
Heb net een Trust ffb stuur en dit spel gekocht, en heb hetzelfde probleem met automatisch laten schakelen. Wat is de oplossing?
Verwijderd
Ik kan alleen jullie probleem niet oplossen!
Maar ik wilde ff weten of een beetje een gaaf spel is? (vergeleken met CMR 2)
Maar ik wilde ff weten of een beetje een gaaf spel is? (vergeleken met CMR 2)
Mmmm... elke knop een aparte versnelling? Heb je niet toevallig de optie "RS Shifter" aanstaan?
Mag het ook een gameboyspel zijn, dan is het tetris. Voor de pc is het "Little Big Adventure"
Ik weet ff niet meer welk knopje het was. Maar de onderste optie in het besturings scherm.
En die "nieuwe" patch die uit is schijnt ook een hoop problemen op te lossen.
En die "nieuwe" patch die uit is schijnt ook een hoop problemen op te lossen.
Dat is inderdaad de RS Shifter optie. Deze gebruik je als je het ACT-LABS stuurtje hebt met versnellingspook... En dat is ECHT gaaf... Een echte 6-versnellingsbak...
Oh nog ff voor MM. Ik vind het spel beter als Collin 2 (hoewel het maar net is.) Maar dat is persoonlijk natuurlijk, want daar zijn de meningen over verdeeld.
Grafisch vind ik Pro rally 2001 beter. Maar wat duidelijk beter is aan Collin is het schade model. Bij Pro Rally voel je wel als je schade hebt, maar je ziet niks. En dat is toch wel jammer.
Qua rijden (waar het natuurlijk om gaat) vind ik Pro rally wat natuurlijker over komen. Kan het natuurlijk nergens mee vergelijken want ik heb nooit in een rally autogereden, maar ik denk dat het meer op Pro rally dan op Collin lijkt.
Grafisch vind ik Pro rally 2001 beter. Maar wat duidelijk beter is aan Collin is het schade model. Bij Pro Rally voel je wel als je schade hebt, maar je ziet niks. En dat is toch wel jammer.
Qua rijden (waar het natuurlijk om gaat) vind ik Pro rally wat natuurlijker over komen. Kan het natuurlijk nergens mee vergelijken want ik heb nooit in een rally autogereden, maar ik denk dat het meer op Pro rally dan op Collin lijkt.
Dankjewel Rusty, die optie was de oplossing!
Op www.prorally2001.com staat niks
over een patch vermeld. Op www.ubisoft.nl ook niet
maar op de Duitse site weer wel... en daar is de patch dus niet bereikbaar

Affijn ik probeer het nog wel eens....
Op www.prorally2001.com staat niks
Affijn ik probeer het nog wel eens....
Correctie: 7 versnellingen en 1 achteruit.Op maandag 19 maart 2001 08:40 schreef Rowwan het volgende:
Dat is inderdaad de RS Shifter optie. Deze gebruik je als je het ACT-LABS stuurtje hebt met versnellingspook... En dat is ECHT gaaf... Een echte 6-versnellingsbak...
Taxman,
Als je die patch wil kan ik hem wel ff mailen ofzo?
Als je die patch wil kan ik hem wel ff mailen ofzo?
Pagina: 1