Toon posts:

Foto's maken in Media Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou foto's maken in Media Player, want ik kijk soms een live stream van een voetbalwedstrijd, maar hoe doe ik dit? Control I werkt niet namelijk......
En printscreen en ctrl v in paint werkt ook niet want dan ziew ik een zwart vakje.

Iemand ideeen?

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-07 00:50
[search=windows media player screenshot]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:17:
Ik wou foto's maken in Media Player, want ik kijk soms een live stream van een voetbalwedstrijd, maar hoe doe ik dit? Control I werkt niet namelijk......
En printscreen en ctrl v in paint werkt ook niet want dan ziew ik een zwart vakje.

Iemand ideeen?
Zet hardwareversnelling van je monitor uit en dan kan je met printscreen aan de slag.

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 20:44

airliner

Swell

met winamp gebruik ik alt+print screen, werkt perfect... weet alleen niet of het voor wmp werkt

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er geen makkelijkere mogelijkheid dan Printscreen?

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-07 00:50
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:24:
Bestaat er geen makkelijkere mogelijkheid dan Printscreen?
Met BSPlayer is er een standaard screenshot-functie :). Je hoeft alleen maar op P te drukken en hij zet de screenshot in de gewenste map 8).

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 20:44

airliner

Swell

heb net ff geprobeert, alt+printscreen werkt perfect in wmp, ook in fullscreen mode

[alt]+[prt scr] is bedoeld om alleen een screenshot te maken van het actieve venster

echt moeilijk is het niet denk...
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39575/thumb.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door airliner op 22-08-2004 12:35 ]

Verwijderd

Zoek op Google bijv. naar het proggie "screenshooter" daarmee maak je foto's van wat jij op dat moment op je bureaublad ziet. Werkt heel makkelijk en je kan zoveel foto's maken als je wil door steeds op printscreen te drukken. Hij slaat ze op als .jpg in een map van jouw keuze ;) erg handig als je ook aan het gamen bent en ff een snapshot wil maken, alleen ff prt scr drukken :*)

http://www.breekpunt.nl/download.asp?id=1688

Verwijderd

Topicstarter
Alleen vaag dat je bij deze wmv stream geen CTRL I kan doen, das echt balen nu moet ik telkens Print screen en dan control v in paint plakken.. kost nog-al tijd

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:38:
Alleen vaag dat je bij deze wmv stream geen CTRL I kan doen, das echt balen nu moet ik telkens Print screen en dan control v in paint plakken.. kost nog-al tijd
Waarom gebruik je dan "screenshooter" niet?? Dat werkt perfect en dan hoef je niks te plakken. Lekker blijven drukken en pic's maken en naderhand mapje openen waar ze opgeslagen staan en kijken maar.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 17:58
Anders moet je SnagIT even proberen... Is gemaakt om screen te maken van multimedia en games... Daarmee moet t wel lukken...

http://www.techsmith.com/...lt.asp?lid=DownloadSnagIt

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 08:57

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat volgens mij ook werkt is via Start -> Run -> mplayer2.exe uitvoeren.
Krijg je de klassieke WMP. Als je daarvan 2 schermpjes naast elkaar zet, op de eerste je stream speelt en op de tweede focust (ff op klikken) , kun je via de print-screen toets het éérste scherm cappen. Want hij maakt dan alleen het tweede, actieve scherm zwart. :Y)

Weet niet zeker of het nog werkt... vroeger wel.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:42:
[...]
Waarom gebruik je dan "screenshooter" niet?? Dat werkt perfect en dan hoef je niks te plakken. Lekker blijven drukken en pic's maken en naderhand mapje openen waar ze opgeslagen staan en kijken maar.
Heb ik net geprobeerd, maar als ik op prnt screen druk dan maakt ie een BMP bestand aan, temp .bmp en dat is en blijft 1 bestandje.

Hoevaak ik ook druk, die BMP blijft het zelfde... Foutje denk ik ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:47:
[...]

Heb ik net geprobeerd, maar als ik op prnt screen druk dan maakt ie een BMP bestand aan, temp .bmp en dat is en blijft 1 bestandje.

Hoevaak ik ook druk, die BMP blijft het zelfde... Foutje denk ik ;(
Stel hem eens in op het maken van .jpeg...dat werkt beter en bestand is kleiner
Pagina: 1