Ik weet niet heel goed hoe ik het topic moet noemen, jullie vinden er vast wel wat op.....
Ik heb een tijd lang een dual monitor setup gehad op mn 9200 ViVo, 2x 17"... Op primair had ik games, desktop enzo, en irc, msn, dc++, winlamp had ik naar het 2e scherm gesleept.....
Nu zit ik weer op 1 monitor, en als ik mn dc++ niet maximaal wil hebben en dus op die button druk id window, dan gaat ie idd kleiner, maar op een 2e monitor, die er niet is
... Hoe kan ik dit resetten, dat alles standaard weer op monitor 1 komt, zonder dat ik eerst weer een 2e aansluit om alles handmatig terug te slepen.... Ik heb gezocht in een soort van dual monitor faq, gewoon in dit deel van het forum, en heb gekeken of ik het met een programma genaamd UltraMon kon oplossen, dit is mij tot nu toe ook nog niet gelukt....
BvD,
DjIdee
Ik heb een tijd lang een dual monitor setup gehad op mn 9200 ViVo, 2x 17"... Op primair had ik games, desktop enzo, en irc, msn, dc++, winlamp had ik naar het 2e scherm gesleept.....
Nu zit ik weer op 1 monitor, en als ik mn dc++ niet maximaal wil hebben en dus op die button druk id window, dan gaat ie idd kleiner, maar op een 2e monitor, die er niet is
BvD,
DjIdee
"Mekker, blaat"