xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja dit zou ik zelf eigenlijk als minimum willen stellen. Waarschijnlijk draait het wat lekkerder als je met wat haxies bijvoorbeeld de schaduwen uitzet. Scheelt al enorm. 
Zoals je in mijn sig kan zien heb een systeem wat er een beetje onder zit maar ik vind dit dan ook niet geweldig draaien. Ik kan net Safari gebruiken icm Adium en dan moet het bij beide nog steeds niet te druk worden.
Zoals je in mijn sig kan zien heb een systeem wat er een beetje onder zit maar ik vind dit dan ook niet geweldig draaien. Ik kan net Safari gebruiken icm Adium en dan moet het bij beide nog steeds niet te druk worden.
[ Voor 40% gewijzigd door Sage op 22-08-2004 10:16 ]
Ik heb op een powerPC 7500/100 met g3 upgrade van 266 mhz, en 128 mb ram nog OSX gekregen. Das eigenlijk wat te weinig
Maar na flink tweaken liep het behoorlijk, en kon je er nog prima op internetten en mailen enzo.
Ik heb hier op een Imac Bondi Blue Os X geïnstalleert en dat loopt niet geweldig, maar het gaat wel. Op het systeen dat je boven gaat zal het dus makkelijk lopen en goed werkbaar zijn. Hoe meer gehegen hoe beter, dat is echt duidelijk merkbaar.
Somewhere in Europe...
Verwijderd
Kan je er niet meer bijsteken dan 256? Op mijn powermac G3-300 BW liep het wel aardig, maar die heeft een snellere systeembus en had 384Mb geheugen.
Daarmee kun je lekker surfen, mailen en chatten, maar je moet niet uitgebreid willen fotomonteren enzo.
Daarmee kun je lekker surfen, mailen en chatten, maar je moet niet uitgebreid willen fotomonteren enzo.
Op mijn iMac DV 400Mhz met 256mb RAM draait Panther (10.3.5) als een tierelier, ook Photoshop. En gewoon een standaard installatie, geen haxies of iets.
ok thanks...MacOSXuser schreef op 22 augustus 2004 @ 18:04:
Op mijn iMac DV 400Mhz met 256mb RAM draait Panther (10.3.5) als een tierelier, ook Photoshop. En gewoon een standaard installatie, geen haxies of iets.
dan maar eens wat geheugen en osx gaan aanschaffen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
je kan voor een imac hoger dan 333 1024mb erin proppen... dat las ik dan op macstuff.nl ofzo
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Klein vraagje, ik heb een oude iMac 233Mhz staan met een 4gig-schijfje. Nu zag ik dat Panther 4 cd's zijn?
Wat staat hier dan allemaal wel niet op? Heb ik dit allemaal nodig om te installen of is alleen de eerste cd voldoende voor een basis-install?
Wat staat hier dan allemaal wel niet op? Heb ik dit allemaal nodig om te installen of is alleen de eerste cd voldoende voor een basis-install?
De 4 CD's zijn, zoals je zelf had kunnen uitvinden, de basis install, de talen + printer drivers, de developer tools en nog wat andere meuk.
Een basis engelse installatie zal maar een gb ofzo innemen.
Een basis engelse installatie zal maar een gb ofzo innemen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Thanx, ik had al gegoogled en op apple.com enzo gekeken, maar ik vond geen lijst met inhoud van de cd's...
Pagina: 1