"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Moet je er nou na ruim 300 posts nog op gewezen worden dat er een FAQ bestaat voor elk subforum? Scriptrequests mogen hier niet.bartjenl schreef op 22 augustus 2004 @ 02:16:
Wie weet er een gratis CMS dat dit voor mij kan doen? Ik kan het natuurlijk zelf gaan schrijven, maar zoiets 'simpels' moet toch al wel bestaan?
Kijk eens naar phpNuke ofzo, geen ervaring mee, maar het is de enige die ik ken. Verder heb je natuurlijk nog altijd Google.
Edit: overigens is het zelf schrijven van een simpel CMS niet eens zo lastig. Doe ik eigenlijk altijd voor al mijn sites.
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 22-08-2004 02:23 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Geen scriptrequests of "quick fix" oplossingen.
Topics en posts in de trant van "ik kan dat en dat scriptje niet meer vinden" of "dit programma lukt niet, wie kan het voor me afmaken?" worden direct op slot gedaan.
Dat is hier beiden niet het geval, ik ken het programma nog niet en ik heb ook niks geschreven en ik wil ook niet dat iemand iets voor mij schrijft. Als het straks op coden blijkt aan te komen, doe ik dat zelf wel.
[ Voor 38% gewijzigd door bartjenl op 22-08-2004 02:29 ]
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Dat heb ik ook gedaan voor de wat grotere sites, maar dit gaat om een site met echt maar 10 of 20 stukjes tekst.. daar vind ik 't eigenlijk teveel moeite voorNMe84 schreef op 22 augustus 2004 @ 02:20:
[...]
Edit: overigens is het zelf schrijven van een simpel CMS niet eens zo lastig. Doe ik eigenlijk altijd voor al mijn sites.
Vragen of iemand een script voor je weet mag ook niet, maar die beoordeling had ik eigenlijk aan de mods over moeten laten.bartjenl schreef op 22 augustus 2004 @ 02:25:
dit is toch geen scriptrequest?? Ik vraag niet of iemand dit voor mij wil gaan schrijven, ik zoek alleen een CMS dat zoals phpNuke, XOOPS etc. te downloaden is op internet, maar welk (door ervaringen van GoT-ters) betiteld kan worden als 'simpel' en voor mijn doel geschikt. Ik snap dat het door die laatste regel op een scriptrequest kan lijken, dat is het niet, of ik interpreteer "scriprequest" verkeerd.
edit:
Geen scriptrequests of "quick fix" oplossingen.
Topics en posts in de trant van "ik kan dat en dat scriptje niet meer vinden" of "dit programma lukt niet, wie kan het voor me afmaken?" worden direct op slot gedaan.
Dat is hier beiden niet het geval, ik ken het programma nog niet en ik heb ook niks geschreven en ik wil ook niet dat iemand iets voor mij schrijft. Als het straks op coden blijkt aan te komen, doe ik dat zelf wel.
Ik denk dat je in het kader van dit subforum meer aan deze link hebt, waar ze je op weg helpen met het maken van een simpel, eigen CMS.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
maar ik wil het niet zelf makenNMe84 schreef op 22 augustus 2004 @ 02:31:
[...]
Vragen of iemand een script voor je weet mag ook niet, maar die beoordeling had ik eigenlijk aan de mods over moeten laten.
Ik denk dat je in het kader van dit subforum meer aan deze link hebt, waar ze je op weg helpen met het maken van een simpel, eigen CMS.
En.. naja.. ik wil hier geen overbodige discussies beginnen enzo.. maar het moet hier op dit forum voor tweakers die allemaal met computers werken toch mogelijk zijn om meningen te vragen over programma's die op internet te vinden zijn?
Ik hoef niet in te gaan op de code of iets dergelijks, alleen de werking en de functies moeten voor "mijn" situatie geschikt zijn.. En ik zoek iemand (dat is het voordeel van een forum) die zoiets al eens eerder nodig heeft gehad en dat heeft gevonden.
Maargoed.. ik ga nou naar bed, het is dus niet mijn bedoeling een discussie uit te lokken over het beleid hier, maar over een simpel cms.
Jawel, Je zegt het al zelf dat je het niet wilt gaan programmeren, dus hoort de vraag sowieso niet in P&W thuis.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dit topic is gesloten.
![]()