Stervende Acer AL1511

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:02
Hey,

Heb hier helaas moeten constateren dat mijn Acer TFT langzaam door het pixel etende virus wordt opgegeten. Met andere woorden, m'n tft had 1 dode pixel en het zijn er nu tientallen geworden...

Iemand enig idee hoe dit kan?

Dan vraag ik me nog iets af, heeft iemand ervaring met Acer en Garanties? (Apparaat is 2 maanden oud) Want ik zou wel eens willen weten of ze er zo'n goede service als Samsung er op na houden, die fijn mijn oude CRT kwam afhalen en verving. :)

Plaatjes (Met 2.0 MP cam van Trust :r):

Nu : :(

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mleen/random/pc/kaput.JPG

Voorheen :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mleen/random/pc/kaput1.JPG

* Mathizsias hoopt op positieve Acer ervaringen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mathizsias op 22-08-2004 01:29 . Reden: Zal zo even resizen... ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je hebt sowieso een jaar garantie op een monitor. En al wendt een merk als Acer een pixelgarantie aan die je binnen 8 dagen moet melden, kun je het in dit geval absoluut op een verwachte levensduur gooien. Gewoon garantie claimen is mijn idee in ieder geval.

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 09:07
Acer geeft tegenwoordig 3 jaar garantie pick-up & return. Lees de documentatie en je vind een telefoonnummer van de helpdesk waar je de garantieclaim kunt aanmelden. Mag verder niet al te veel problemen opleveren. Volgens de website bel je voor Netherlands naar 0900 2020 767 (0,20 €/min)

Hans van Zijl

• Mathizsias
Raar bedrijf dat Acer. ;(

Ik belde naar een 0900 nummer voor een garantie claim, op zich niet zo raar, maar wel als je dan bij een 0900 nummer na 3 dagen proberen nog steeds minimaal een uur in de wachtrij staat.

Uiteindelijk kreeg ik een gozer aan de lijn die waarschijnlijk Belgisch of Limburgs/Brabants was, want ik verstond sommige dingen gewoon niet als nuchtere hagenees... (opzich best grappig, maar communiceren op een helpdesk is handig) :p

Ik vertel het probleem dat is ontstaan en er wordt me verteld dat het minimaal 5pixels moeten zijn om in aanmerking te komen voor een eventueele garantieclaim. Nu had ik een stuk of 100 dode pixels, zo niet nu onderhand wel meer. Er werd gevraagd of ik het scherm zelf eventueel wilde komen brengen :?

M'n monitor wordt morgen gratis afgehaald (tja... garantie he :D) door een koeriersdienst van DHL en de reparatie schijnt uitgevoerd te worden binnen 14 werkdagen, dus zit ik nu even op m'n ouwe CRT :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mathizsias op 25-08-2004 12:53 ]

• Mathizsias
Super positief bericht over Acer:

Ik heb zojuist m'n monitor, later dan geplanned, binnen gekregen en ze hebben omdat het wat langer heeft geduurd een zilvere 17" Inch LCD-Monitor gestuurd! :)

Ik had de AL1511B en heb nu een AL1714SS (Tweede S staat voor speakers) :)