Toon posts:

[xp] Norton 2003 live-update fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Norton Systemworks 2003. Wanneer ik live update opstart installleert hij alle update's. Op 1 na. Namelijk de Common client updates. Dat is er een van 483.4KB. Na downloaden geeft hij aan dat hij niet geinstalleerd kan worden.

De foutmelding:
"A program that was part of the update failed when it ran. This update was not applied."

Na ik kan het honderd keer proberen maar er gebeurt niks. Ik heb Norton al verschillende keren op nieuw geinstalleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 00:57 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 19:57

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Al eens een nieuwe versie van live-update geprobeerd?
(klik)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
heb je de support database van symantec al even geraadpleegd alvorens je het hier neerplempte :?

dit: http://service1.symantec....sm&pcode=nsys&svy=&csm=no vond ik daar even snel

A wise man's life is based around fuck you

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is de 'LU-melding' die je aan het eind krijgt?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Martie, bij foutmeldingen zijn screenshots, of iig errornummers erg handig om erbij te vermelden - je kunt dan gerichter zoeken. Dat is wel handig voor een volgende keer :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Oh, en liever geen screenshots, want die haal je later weer weg van je webspace, en dan is dit hele topic op slag waardeloos geworden voor anderen die misschien hetzelfde probleem hebben (maar dat kunnen ze dan dus niet meer zien).

Dus typ liefts gewoon even de foutmelding (nauwkeurig!) over.

[ Voor 20% gewijzigd door Wilke op 22-08-2004 12:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 22 augustus 2004 @ 10:06:
heb je de support database van symantec al even geraadpleegd alvorens je het hier neerplempte :?

dit: http://service1.symantec....sm&pcode=nsys&svy=&csm=no vond ik daar even snel
Deze had ik gezien ja. Ik ga hem maar eens helemaal opvolgen en ik laat jullie het resultaat wel weten.
Pagina: 1