Toon posts:

Internet explorer doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken kon ik niks vinden dat op mijn probleem lijkt, dus vraag ik maar zelf of iemand een oplossing heeft:

Als ik IE opstart (met als startpagina about:blank) krijg ik een rare zoekpagina met boven in beeld ' seach for ..." en een aantal links. Het adres van de webpagina in de balk blijft about:blank. Als ik vervolgens naar andere pagina's wil gaan (bv hotmail of ah.nl) opent IE de pagina, maar als deze geladen is gaat ie weer terug naar die startpagina. Bij Hotmail kan ik inloggen, maar zodra ik dat gedaan heb (en eigenlijk in m'n inbox terecht moet komen) gaat ie ook weer terug naar die startpagina. Als ik de properties van de startpagina bekijk staat er overal ' not available' . Ook opent er een popup bij de startpagina waarop een melding staat dat ik spyware heb.
Ik heb ad-aware (na updaten) geprobeert maar die vind niks. Verder de computer gescant (met up-to-date scanner, AGV) op virussen zonder resultaat.

Wie kan mij helpen?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:27

MAZZA

Barbie is er weer!

[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Kijk daar eens :) Adaware vindt niet alles...

[ Voor 14% gewijzigd door MAZZA op 21-08-2004 21:49 ]

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 16:08
Of installeer Mozilla (firefox) eens. Je zult verbaast zijn hoe goed dat werkt. En als het je niet bevalt, dan kan je het normaal verwijderen zonder dat het zich overal tussen nestelt. Met firefox en de mozilla browser heb je veel minder last van dit soort crap.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:27

MAZZA

Barbie is er weer!

^^^ dat is niet echt een oplossing van zijn probleem he :) Ik ben een zeer tevreden Firefox gebruiker maar ik vind het een beetje ver gaan om bij dit soort dingen Firefox gelijk bij mensen aan te bieden. Het lost tenslotte zijn probleem niet op :)

Verwijderd

Topicstarter
Firefox ken ik, werkt prima, maar lost idd de problemen met IE niet op.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je hier al eens gekeken? :)

Nieuwe CoolWWWSearch varianten

Deze stond ook in de BV faq vermeld :)

Verwijderd

Topicstarter
bij het programma Sphjfix krijg ik een error bij het opstarten dat ie een file mist, CWShredder is offline (de pagina)

bij de link waar ik meer info kan vinden staan geen opties voor win98

help!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
er zijn genoeg mirrors: http://www.google.nl/search?q=CWShredder

ook handig als je ff meld welke file je precies mist :)

[ Voor 32% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-08-2004 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mirror gevonden, gedowload, krijg ik bij het openen de error dat ie MSVBVM60.Dll mist en dat ie het programma niet kan openen... en nu?

dezelfde file miste bij dat andere programma

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 22:35 ]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
denk dat je dit ff moet installeren: http://www.microsoft.com/...f2d29a79d5&displaylang=en

(tip: gebuik google is wat vaker)

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-08-2004 22:44 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande tips ;)

Ik ga dit topic sluiten omdat het niet helemaal is wat ik er van verwacht. Een topic titel met 'Internet explorer doet raar' is natuurlijk niet handig - als we zo algemeen willen zijn maken we gewoon alle topic titels 'iets raars' en zijn we klaar :+

Daarnaast worden je er een aantal tips aangeboden maar in plaats van dat je er mee aan de slag gaat, ga je elke stap hier vragen (de download page werkt niet, de file bestaat niet, e.d.) en dat is toch echt niet de bedoeling van GoT.

Ik ga dit topic daarom sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.