Heb net een JustCooler FC-100 in mijn PC gedouwd!!!!
scheelt 6 graden in Case temp en CPU temperatuur!!!

Greetz!!!!
scheelt 6 graden in Case temp en CPU temperatuur!!!
Greetz!!!!
Verwijderd

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Weet iemand waar dat ding voor een schappelijke prijs te koop is ?Op woensdag 27 december 2000 21:01 schreef Overspeed het volgende:
Mij lijkt de TT-900 wel gaaf!
[afbeelding]
Features
>High performance and silent
>Extract the heat out and maintain cool air circulation within case:
-Over 30ºC temperature drop in the system
-Extend life and increase reliability of every component inside the computer case
>Reversible installation position: Fans face up or down to absorb the heat from HD, CDRW, M/B or other hot components.
30ºC daling? Lijkt mij wel een beetje te optimistisch, of niet dan?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd