Toon posts:

JustCooler FC-100 SlotCooler is Relaxed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een JustCooler FC-100 in mijn PC gedouwd!!!!
scheelt 6 graden in Case temp en CPU temperatuur!!!

:) :) :)

Greetz!!!!

Verwijderd

Wil je nu een lintje? :D

Verwijderd

was dat voor een ding? (nee niet een lintje)graag een pic ofzo.

Verwijderd

Iefje kijk hier maar is:

www.justcooler.com.tw/FC-100.htm

Het is een slotblower

Verwijderd

ahhhhh.... ik heb zo'n ding waar een heel speciale fan in zit die dan 42CFM blaasr >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.coolerguys.com/images/pcsc-100%5B1%5D.jpg
zo ziet ie d'r uit (let op wat voor soort fan 't is)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:35
Waar heb je die gekocht? In de pricewatch - Overclocking & Cooling staat ie niet...

[edit]Dit gaat dus over die van (roh)violator niet die hierboven..

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik vind het een behoorlijk gamelle constructie, het zit niet eens met mooi klipjes vast aan je zijkant van je kast als je niet begrijp wat ik bedoel:
Zo wou ik het:
|____________/_
Zo is het nu:
|______________

• Overspeed
Ah, jij kunt sneller replyen dan ik kan editen :)

TnX

[edit]Dit is dus voor Alchemy bedoeld :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Ruben waar heb jij het over? ;)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:33
Ik heb ook zo'n ding als iefje. Pokkeding. Maakt ontzettend veel lawaai omdat dat wieltje/fannetje een beetje waggelig is. Gekocht bij Display in Utrecht.
Scheelt wel behoorlijk in temp trouwens. Kast is 25 graden, proc 30 graden met de verwarming op Sahara :)

• Overspeed
Mij lijkt de TT-900 wel gaaf! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.justcooler.net/teksten/system/imag/tt-900-1-b.jpg

Features

>High performance and silent
>Extract the heat out and maintain cool air circulation within case:
-Over 30ºC temperature drop in the system
-Extend life and increase reliability of every component inside the computer case
>Reversible installation position: Fans face up or down to absorb the heat from HD, CDRW, M/B or other hot components.

30ºC daling? Lijkt mij wel een beetje te optimistisch, of niet dan?

Verwijderd

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 30 graden temperature drop :D:D:D:D:D:D:D ja misschien als je case 50 graden.

Verwijderd

Dan zou dat ding mijn ambient case temp onder nul moeten krijgen....|:(
het is nu al 26 Graadjes

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik hoef geen lintje
Ik post dit omdat dit interessant is voor de medetweaker
Niet iedereen is op zelfverheerlijking uit!

Ik heb hem gekocht bij Computerland in Utrecht
Maar ze zullen hem ook wel bij andere computerlands hebben.
Gewoon vragen naar een slotcooler
Prijs 34,-

Verwijderd

Hoeveel herrie maakt die slotkoeler bij jou Roh Violator?
Vergelijk hem bv met de voedings fan als je achter de kast luistert als je wilt ?
;)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 27 december 2000 21:01 schreef Overspeed het volgende:
Mij lijkt de TT-900 wel gaaf! :P

[afbeelding]

Features

>High performance and silent
>Extract the heat out and maintain cool air circulation within case:
-Over 30ºC temperature drop in the system
-Extend life and increase reliability of every component inside the computer case
>Reversible installation position: Fans face up or down to absorb the heat from HD, CDRW, M/B or other hot components.

30ºC daling? Lijkt mij wel een beetje te optimistisch, of niet dan?
Weet iemand waar dat ding voor een schappelijke prijs te koop is ?

• Overspeed
Ja, bij Informatique voor 59 pieken. Of dat een schappelijke prijs is laat ik aan jou over. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor geen extra herrie achter de kast
het enigste wat ik hoor is mijn Outtake fan van de voeding en de intake voor in de kast
(80 mm sunon)
Is dus zwaar relakst deze slotcooler!!

:)
:)

Verwijderd

Bij norrod computers (www.norrod.nl) liggen deze coolers voor 25,-

Relaxte hebbedingetjes voor weinig geld

Verwijderd

Ik heb er zo eentje bij een of andere vage japanner op de HCC gekocht voor 35,- alleen hij zuigt lucht, ik dacht dat ie zou blazen, dus heb ik de fan proberen om te draaien maar dat gaat dus niet.

Pokkeding!

Verwijderd

Ik bedoel dus lucht van binnen uit zuigen en naar buiten blazen.

Verwijderd

Die tt900 lijkt me trouwens wel zeer vet 27dba en 76cfm :P kopen!!!

Te koop bij Informatique voor 59,- mmmhhh effe denken is toch best veel..

Verwijderd

Hee da's tof, als het geluid niet meer te horen is door het geluid van de fan van de voeding..
:9~

Mmmhh is het natuurlijk alleen nog even de vraag hoe je ruimte voor een slot maakt. Ik ga er vanuit dat hoe hoger die slotkoeler in de PC zit hoe meer warme lucht naar buiten wordt gepompt. Maar om daarvoor m'n AGP kaart eruit te halen gaat wat te ver :)

Verwijderd

Ik heb een bigtower en ga hem aanschaffen. Ik heb zeg maar 2 verdiepingen in die bigtower ik hang hem dan op de tweede verdiepingen en maak de onderkant dicht met een buis er aan, die door het gat van de eerste en tweede verdieping gaat.
Dan zuigt hij gewoon alle hete lucht weg daar. En de voeding kan de hete lucht van de brander en DVD wegzuigen.

Verwijderd

Kheb ook zo'n dink met een vinne-turbine (niet met een gewone blazer dus (zoals iefje)) . Dingen zijn stil en blazen reteveel uit , meer dan 1 80X80 fan !
Pagina: 1