Toon posts:

W1000 laptop TV-tuner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo,
Heb gezocht kon nergens vinden.

1) Is het waar dat de tv-tuner niet in de nederlandse versie van de w1000 (mag) zit(ten) en zoja interresant om te weten waarom niet 8)7 .

2) Als ik ergens de laptop koop met de tuner er wel in kan ik er dan vanuit gaan dat het niet een Nederlandse laptop is en ik dus niet in Nederland voor de garantie terecht kan..?

Wil namelijk die w1000 halen en die tv-tuner en vooral de afstandbediening die je er dan bij krijgt spreken me wel aan (als student zijnde).

Heb met tuner gevonden op pcsnel vraag me af of het wel een betrouwbaar bedrijf is.. Kost hier €2498,00 maar heeft maar 512 mb ram.

Wou de latop eigenlijk halen bij multishop voor €2105,06 is met 1024 mb ipv 512 maar wel zonder tv-tuner... K heb beter gevoel bij dit bedrijf maar als niet te vertrouwen is waarschuw me aub }) .

Lagere prijs en meer ram is belangrijker dan de tv-tuner maar eigenlijk wil ik die tuner ook :) :9~

3) Is t ook te verkrijgen in een pakket inclusief afstandbediening en dat je dan ook dat O-) display _/-\o_ voorop hebt?

Verwijderd

Topicstarter
hmm niemand?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mocht je de versie zonder TV tuner kopen, er zijn ook wel andere TV tuners in cardbus formaat, bijvoorbeeld deze: http://www.avermedia.com/...tvtuner_avertvCardBus.asp

Geen idee of hij goed is, ik kan geen reviews vinden via google. Het lijkt mij nog wel eens geinig voor vakanties enzo :)

't Is niet echt een antwoord op je vragen, maar goed, misschien kun je er wat mee :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 23 augustus 2004 @ 00:07:
Mocht je de versie zonder TV tuner kopen, er zijn ook wel andere TV tuners in cardbus formaat, bijvoorbeeld deze: http://www.avermedia.com/...tvtuner_avertvCardBus.asp

Geen idee of hij goed is, ik kan geen reviews vinden via google. Het lijkt mij nog wel eens geinig voor vakanties enzo :)

't Is niet echt een antwoord op je vragen, maar goed, misschien kun je er wat mee :)
iig dank je wel :)
maar wil toch echt graag weten of dat display er alleen inzit bij die met de tv-tuner..
en of i er uberhaupt wel inzit of alleen bij protoptype...
maarjah gewoon me verhaaltje bij post 1 dus eigenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 00:18 ]