Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis bellen naar alle vaste nederlandse telefoonnummers

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bel1649 maakt momenteel reclame middels het onderstaande statement:
Gratis bellen naar alle vaste nederlandse telefoonnummers via Bel1649!

Vanaf vandaag bel je via Bel1649 gratis, naar alle vaste aansluitingen binnen Nederland. Het enige wat je betaalt is de starttik van slechts 4 ct!

Andere aanbieders die "gratis" bellen aanbieden, vragen een vast bedrag per maand. Bij Bel1649 betaal je niks extra en bespaar je dus ECHT op je telefoonkosten.

Vergelijk dit aanbod met Tele2*

- Via Bel1649 bel je 24 uur per dag gratis naar alle vaste aansluitingen in Nederland. (Bij Tele2* geldt het "gratis" bellen slechts in de daluren)
- Bij Bel1649 betaal je GEEN vast bedrag per maand. (Bij Tele2* betaal je EUR 3,95 per maand EXTRA!!)

Ook voor gesprekken binnen Nederland ben je bij Bel1649 het goedkoopste uit!

Tarieven per 20-08-2004. Geldig zolang de voorraad strekt!
Wat ik graag wil weten, maar zo 1-2-3 niet op hun site zie staan is of ik hen als CPS in moet stellen ofdat handmatig 1649 ervoor zetten voldoende is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Tsjemig, bellen.com is toch wel eens handig:
Automatisch bellen via PreSelect is helaas nog niet mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 21-08-2004 19:48 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bijvoorbeeld bij `1602 kan je ook voor iets van EUR 4,= per maand en een starttarief van 4 cent bellen naar alle vaste nummers in Nederland.

Dit fenomeen is nu _eindelijk_ overgewaaid uit de Verenigde Staten, waar het al jaren heel normaal is dat voor lokale gesprekken geen kosten worden berekend.

Zelf 3 jaar in de VS gewoond, en daar toen erg veel ingebeld zonder hoge rekening :Y)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 06:33
CPS is zelfs niet eens mogelijk, dus je moet het er steeds voortypen.

Overigens, 1609 (www.1609bellen.nl) is binnen de regio zelfs nog goedkoper, namelijk zelfs geen starttarief. Ook zij hebben geen CPS, dus moet het er handmatig voorgezet worden.

Uiteraard wel eerst aanmelden (zowel bij 1649 als 1609)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Slotje on request van de TS'er.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.