Ik heb een downloads module/script voor een eigen php site gemaakt, en daarbij wilde ik dus een scriptje maken, waarin heel snel word gekeken waar je precies zit. Dat simpele scriptje werd me fataal, ben er al 2 dagen mee bezig...
De bedoeling is dat je dit krijgt:
Main > Aicraft > FS2004, als je in FS2004 zit. Ik heb verschillende dingen veranderd, en hem anders aangeroepen, maar het werkt niet echt.
Als je in de Main categorie zit, zie je Main >, maar in de rest van de categorien zie je niks... Ik heb zelf al gekeken naar aanhalingtekens enzo, en ook op google gezocht of er misschien al zo'n ander scriptje bestaat, maar niks gevonden. Voor mijn gevoel moet het werken, maarja, dat doet ie niet
De database zit zo in mekaar:
cid = categorie ID
cname = Naam van de categorie
cplace = waar deze categorie zich bevind in een andere categorie, op ID nummer.
dit is de functie:
en zo roep ik hem aan:
Een werkende versie kun je vinden op:
http://www.flightsimplanet.net/?page=Downloads
Zoals je ziet, werkt ie alleen als je in Main zit
Weten jullie misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien ? Of is er volgens jullie een veel betere en makkelijkere manier om dit te doen? Kan natuurlijk ook, ik programmeer nog niet zo heel lang met PHP... Ik sta voor alles open!
Alvast bedankt!
Padschild
De bedoeling is dat je dit krijgt:
Main > Aicraft > FS2004, als je in FS2004 zit. Ik heb verschillende dingen veranderd, en hem anders aangeroepen, maar het werkt niet echt.
Als je in de Main categorie zit, zie je Main >, maar in de rest van de categorien zie je niks... Ik heb zelf al gekeken naar aanhalingtekens enzo, en ook op google gezocht of er misschien al zo'n ander scriptje bestaat, maar niks gevonden. Voor mijn gevoel moet het werken, maarja, dat doet ie niet
De database zit zo in mekaar:
cid = categorie ID
cname = Naam van de categorie
cplace = waar deze categorie zich bevind in een andere categorie, op ID nummer.
dit is de functie:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| function location($cid, $location) { global $db, $isadmin, $islogin, $userinfo, $col_bg, $col_dark, $col_light; $resultc = mysql_query("SELECT * FROM d_cat WHERE cid='$cid' ",$db) or die(mysql_error()); $row = mysql_fetch_array($resultc); $location = "$row[cname] > $location"; If ($row[cid]<>0) $location = location($row[cplace], $location); else return $location; } |
en zo roep ik hem aan:
PHP:
1
| $locationc = location($currentc[cid],""); |
Een werkende versie kun je vinden op:
http://www.flightsimplanet.net/?page=Downloads
Zoals je ziet, werkt ie alleen als je in Main zit
Weten jullie misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien ? Of is er volgens jullie een veel betere en makkelijkere manier om dit te doen? Kan natuurlijk ook, ik programmeer nog niet zo heel lang met PHP... Ik sta voor alles open!
Alvast bedankt!
Padschild
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 19:03 ]