There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Voor de rest vond ik het oude design niet lelijk.
Verwijderd
Of de voorkant schuin afloopt kan ik niet zo goed zien. Op de 1e afbeeldingen lijkt het niet zo te zijn, maar op de laatste foto lijkt het me toch echt schuin te zijn, maar aan de andere kant lijkt het me ook niet echt hinderlijk. Dus waarom niet?
En op de bovenste zie je echte een verloop in de bodem zitten en op de onderste is het weer recht.
Verder zeer strak en zakelijker geworden, leuk dingetje.
[ Voor 29% gewijzigd door PD2JK op 21-08-2004 18:33 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
* Roberto heeft gister een IBM X40 gekocht
Nee, kijk al worden ze mooier.
Al geef je een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding.
Hiermee wil ik zeggen, ze zijn en zullen ook nooit IBM kunnen evenaren. Dit is en blijft een redelijke goed budget merk.
Mijn IBM is volgens de meeste mensen oerlelijk, maar je kunt er _echt_ gewoon op gaan staan met je schoenen aan, en hij blijft doorwerken.
Dat noem ik kwaliteit, en dan is mijn laptop maar niet zo mooi.
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 21-08-2004 18:51 ]
Verwijderd
en 5 jaar oud en werkt voor zijn doen nog snel
Hopelijk hebben ze deze layout over 1,5 jaar nog
Want dan schrijf ik persoonlijk mijn travelmate 244cle af
@ RS_003 : IBM heeft naar mijn inziens een vage layout, waaronder dat irritante knopje dat voldoet als muis
[ Voor 29% gewijzigd door netblade op 21-08-2004 18:55 ]
Verwijderd
Oftewel: ziet er goed uit.
Tenminste, de tweede vind ik zeker wel het mooist. Alhoewel ik Acer laptops nooit lelijk heb gevonden
Verwijderd
IBM Notebooks blijven oersterke notebooks. Dat is naar mijn mening ook de reden dat je een IBM koopt: sterk en degelijk, hoeft niet mooi te wezen.Mijn IBM is volgens de meeste mensen oerlelijk, maar je kunt er _echt_ gewoon op gaan staan met je schoenen aan, en hij blijft doorwerken.
Dat noem ik kwaliteit, en dan is mijn laptop maar niet zo mooi.
De Acer Aspire is een zeer degelijk notebook, maar erg aan de zware en lompe kant.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 19:12 ]
Toch is stevigheid en degelijkheid misschien beter dan het uiterlijk. De travelmates die op dit momentop de markt zijn maken nou niet echt een stevige indruk op me.
[ Voor 21% gewijzigd door Laurent op 21-08-2004 19:46 ]
Heb geen ervaring met valscenesAikeleer schreef op 21 augustus 2004 @ 19:45:
Hij maakt bij mij wel een chique indruk, wat helemaal niet verkeerd is. Voor de zakenman is de notebooks van de eerste foto's (de Travelmate waarschijnlijk) helemaal niet verkeerde lijkt me.
Toch is stevigheid en degelijkheid misschien beter dan het uiterlijk. De travelmates die op dit momentop de markt zijn maken nou niet echt een stevige indruk op me.
ik ga netjes met mijn notebook om, hij slaapt zelfs naast me
(ikke zit om 2uur nog te spammen op got
Verwijderd
Feit blijft dat zoveel notebooks uit bijna allemaal dezelfde fabrieken komen.
Je hebt Compal, Wistron en... nog 1 of 2 dacht ik, maar zeker de 2 genoemde.
Hierdoor krijg je dat qua kwaliteit veel merken aan elkaar gelieerd zijn, ook al menen veel van niet (even los van Acer).
Er zijn weinig laptopfabrikanten die alles in eigen beheer hebben, volgens mij is IBM een van de weinige, maar ook dit kan verschillen (per model).
Vaak zie je dit terug als je bijv. CPUID of een andere tool draait op een machine, dat er bij de mainboardfabrikant iets anders naar bovenkomt als Dell, Acer of Toshiba
Verwijderd
Verwijderd
btw die onderste is denk ik een 17" model, hij heeft een toetsenbord met numpad zo te zien.
Verwijderd
Qua uiterlijk kan er volgens mij niets de iBooks en Powerbooks overtreffen. Zelfs de ultraplatte Sony Vaio Extreme 5xx niet.
Verwijderd
Ik vind die rand rond het scherm juist fijn, weet ook niet waaromdrfrisbee schreef op 21 augustus 2004 @ 19:06:
niet mijn smaak, scherm/computer zijn net twee apart delen (beetje idee van niet passende stapelbare borden oid. Zilver kleurtje zie je op elke laptop, acer laptopschermen blijven te veel ruimte rondom hebben, ipv een ruimtevullend scherm, nee niks voor mij, absolute top wat laptopdesign blijven voor mij toch de apple's
Ik vind mijn TM291LCi niet lelijk, maar wel saaaaaaaaai!!!! En ik hoop dat ze zo slim zijn om in de nieuwe modellen de CD-lade aan de zijkant te doen. Aan de voorkant werkt niet zo handig als je de laptop op je schoot hebt liggen.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
de onderste is volgens mij gewoon een ander model als de bovenste.-ET- schreef op 21 augustus 2004 @ 18:30:
Nee inderdaad ik zie het nu ook. Alleen op de onderste foto lijkt het net schuin af te lopen.
En op de bovenste zie je echte een verloop in de bodem zitten en op de onderste is het weer recht.