dvd brander kopen: ervaringen met LG GSA4120 dl

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb vanmiddag rondgezocht op inet en op got/tweakers etc maar nergens heb ik een RECENT topic kunnen vinden met reviews over DVDbranders (dl). Ik wil er maximaal 110 euro aan kwijt zijn, het lieft alle formaten aan kunnen en 16 speed kunnen branden. Dit laatste lijkt me niet haalbaar qua budget.

Heeft iemand ervaring met de LG GSA4120 dl? deze kan ik kopen voor 99 euro, 12 speed en ondersteund alle formaten dvd's. volgens een tweakers review kan deze schijf niet goed overweg met dl schijfjes. Is dit nog steeds zo?

of kan ik misschien beter wachten tot de 4 speed dl schrijvers uit zijn?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:34

Zoefff

❤ 

Ik ben toevallig ook net op zoek naar een dvdbrander, en ben op de NEC ND-3500 gestuit. Ook een nieuwe brander die vrij snel brand (16x), en dual layer schijfjes op een snelheid van 4x kan branden.

Prijs is ook rond de 90-100 euro, volgens mij is het een best leuk brandertje :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Ik heb deze brander en hij bevalt me goed. Ik heb nog wel geen dual-layer uitgeprobeerd, maar ik heb verder geen problemen gehad. Er staan verschillende reviews op internet. Ik kan me niets herinneren over een slechte dual-layer functie, wel staat er ergens dat het gewoon cd-branden minder goed is, maar ik heb toch nog een losse cd-brander dus dat is geen probleem voor mij.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 17:26:
Ik heb deze brander en hij bevalt me goed. Ik heb nog wel geen dual-layer uitgeprobeerd, maar ik heb verder geen problemen gehad. Er staan verschillende reviews op internet. Ik kan me niets herinneren over een slechte dual-layer functie, wel staat er ergens dat het gewoon cd-branden minder goed is, maar ik heb toch nog een losse cd-brander dus dat is geen probleem voor mij.
heb je de LG of de nec (hierboven beschreven)

Verwijderd

tennisbal schreef op 21 augustus 2004 @ 17:27:
[...]

heb je de LG of de nec (hierboven beschreven)
Ik heb de LG GSA 4120 DL.

• Tennisbal
ik zit nu echt in dubio: zal ik de 2500a nec kopen? de NEC 3500 of de LG GSA-4120

goede recenties van de nec 3500 zijn nergens te vinden en de lg gsa dual layer functies schijnt slecht te zijn wat nu?

• Ramkoemar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11-2024
ik zou gaan voor de NEC 3500 ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GoT is niet echt de plaats om reviews te vinden, daarvoor hebben we reviewsites. Ze staan ook gelinkt in de FAQ van dit subforum onder het "Welke moet ik nemen?" gedeelte :) Daar staat ook in uitgelegd waarom dit soort topics niet de bedoeling zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.