html tag roteren afbeelding IE

Pagina: 1
Acties:
  • 784 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 10:01
Ik heb hier op GoT al een aantal manieren gevonden om een afbeelding in een html pagina te roteren, vn via javascript en CSS>

Echter, mijn pagina wordt bekeken op een pocket pc. Deze pagina laat een webcam afbeelding zien die steeds wordt ververst.

Ik wil graag de afbeelding 90 graden draaien via een eenvoudige tag, zodat 'ie beeldvullend wordt. De PPC kan echter niet goed overweg met de javascript en css opties.

Bestaat deze tag? Ik heb 'm niet kunnen vinden.

Code pagina:

<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="10">

[img]"http://adres/webcam/capture1.jpg"> </br[/img]

[ Voor 9% gewijzigd door Jan Smit op 21-08-2004 17:04 . Reden: java --> javascript ]

Wisdom has been chasing you, but you have always been faster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 17:36

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Java != Javascript :) En aangezien je hem in eerste instantie clientside wil oplossen, zonder serverside foefjes, gooi ik hem naar Webdesign & Graphics toe. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:05

Boss

+1 Overgewaardeerd

Voor zover ik weet is er geen (standaard) HTML tag die een afbeelding kan roteren.
Kan je niet een scriptje op de site draaien waar dat plaatje staat om hem te draaien? Met een beetje php+image libray moet dat wel kunnen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:27
Met css kan dit maar of het volgens de specs is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Client side is dit sowieso niet crossbrowser mogelijk en zeker niet door de limitaties van de browsers van de huidige pocket pc's.

Je zult je oplossing dus moeten zoeken in een server side oplossing.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4321

Inderdaad, het beste is via ServerSide coding. Via ASP en een image component kun je dit vrij gemakkelijk doen. Maar als het moet werken via een PocketPC kun je natuurlijk ook gebruik maken van Flash wat door de nieuwere PPC standaard wordt meegeleverd.

Ook kun je gebruikmaken van .NET. In Windows Mobile 2003 zit dacht ik het .NET Compact Framework ook standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 22:14
Als je nou je PPC op z'n zij houdt op de camera roteert?
Pagina: 1