Ik ben de komende 2 weken in de VS en was van plan om hier een PDA te kopen i.v.m. de geweldige dollar koers.
Ben tot nu toe alleen Palm gewend.
- Eerst dacht ik T3 ($400), maar die heeft geen wifi.
- Toen Tungsten C (($400) ivm toetsenbord, maar die heeft geen BT en kan niet met TOMTOM
- De SONY TH55 ($400)... mooi ding maar leek erg traag toen ik er mee speelde in de winkel. Ook is het volgens mij niet mogelijk om daar Tomtom3 op te gebruiken... of wel? Verder staat het me tegen dat Sony zich zo afzondert qua universal compatibility: memory stick / externe keyboards etc.
- Toen maar gekeken naar PPC... bibber.. is het echt een OK systeem na Palm?
- Dell Axim X30 ($350) vind ik denk ik mooier dan de iPaq 4150 (in tegenstelling tot de meeste mensen) en landscape is leuk en Dell spreekt me als merk meer aan dan HP. Maar ja... de lange levertijd... dan ben ik al weg.
- Dan toch maar de 4155 ($400) overwegen om dat ik die in een winkel hier meteen kan meenemen?
- Of dan maar in NL de volle mep betalen en bij Dell.nl bestellen met Nederlandse garantie e.d.?
Mijn prioriteiten qua gebruik zijn:
- BT (ivm tomtom wireless / sync met Nokia 6230)
- WiFi (mail / internet / sync via wifi?)
- Agenda (liefst een duidelijk tekstuele weekoverzicht zoals bij DateBk)
- Contacts
- To-Do
- Met extern toetsenbord de PDA gebruiken om aantekeningen te maken tijdens vergaderingen etc.
Multimedia / camera / video kan me niet zo veel schelen.
Als ik hierboven dingen heb geschreven die absoluut niet kloppen of die ik verkeerd zie hoor ik het HEEL graag want ik moet snel beslissen als ik de gunstige dollar wil gebruiken en ik weet het echt niet meer
Wat adviseer je?
Bedankt alvast,
groetjes,
Suzanna
Ben tot nu toe alleen Palm gewend.
- Eerst dacht ik T3 ($400), maar die heeft geen wifi.
- Toen Tungsten C (($400) ivm toetsenbord, maar die heeft geen BT en kan niet met TOMTOM
- De SONY TH55 ($400)... mooi ding maar leek erg traag toen ik er mee speelde in de winkel. Ook is het volgens mij niet mogelijk om daar Tomtom3 op te gebruiken... of wel? Verder staat het me tegen dat Sony zich zo afzondert qua universal compatibility: memory stick / externe keyboards etc.
- Toen maar gekeken naar PPC... bibber.. is het echt een OK systeem na Palm?
- Dell Axim X30 ($350) vind ik denk ik mooier dan de iPaq 4150 (in tegenstelling tot de meeste mensen) en landscape is leuk en Dell spreekt me als merk meer aan dan HP. Maar ja... de lange levertijd... dan ben ik al weg.
- Dan toch maar de 4155 ($400) overwegen om dat ik die in een winkel hier meteen kan meenemen?
- Of dan maar in NL de volle mep betalen en bij Dell.nl bestellen met Nederlandse garantie e.d.?
Mijn prioriteiten qua gebruik zijn:
- BT (ivm tomtom wireless / sync met Nokia 6230)
- WiFi (mail / internet / sync via wifi?)
- Agenda (liefst een duidelijk tekstuele weekoverzicht zoals bij DateBk)
- Contacts
- To-Do
- Met extern toetsenbord de PDA gebruiken om aantekeningen te maken tijdens vergaderingen etc.
Multimedia / camera / video kan me niet zo veel schelen.
Als ik hierboven dingen heb geschreven die absoluut niet kloppen of die ik verkeerd zie hoor ik het HEEL graag want ik moet snel beslissen als ik de gunstige dollar wil gebruiken en ik weet het echt niet meer
Wat adviseer je?
Bedankt alvast,
groetjes,
Suzanna