Net terug van vakantie en zet net mijn dvd speler aan om een cd met mp3'tjes erop af te spelen. Dit gaat al jaar en dag met een optische verbinding...alleen hoor ik nu opeens alleen een harde ruis en heel zacht de muziek (bijna niet te horen). Dacht direct dat er een knikje in de kabel zat en heb toen de optische kabel van mijn xbox geprobeerd. Dit maakte geen verschil. Toen maar eens xbox aangezet die op andere optische ingang zit. Ook geen geluid. Na wat geklooi met de kabels is de brom nu weg maar het geluid werkt nog steeds niet.
Analoog krijg ik wel muziek uit mijn dvd speler en analoog geluid uit de tv en de ingebouwde receiver werkt ook zonder probleem.
Het gaat om een Pioneer VSX-d710s die alweer bijna drie jaar probleemloos het centrum van mijn thuis bios is.
Iemand enig idee waarom ik niks hoor?
Analoog krijg ik wel muziek uit mijn dvd speler en analoog geluid uit de tv en de ingebouwde receiver werkt ook zonder probleem.
Het gaat om een Pioneer VSX-d710s die alweer bijna drie jaar probleemloos het centrum van mijn thuis bios is.
Iemand enig idee waarom ik niks hoor?