Toon posts:

bestanden downloaden en installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds gister in het bezit van een powerbook 12" en heb een vraagje. Als ik bestanden download worden die op de desktop neergegooid. Hoe kan ik dit veranderen want ik kan het niet vinden :S Vervolgens als ik installeer waar wordt alles dan neergezet? En nog een ander soort vraagje :) ik wil er nog extra geheugen bijprikken maar zit te twijfelen tussen een 512 en 1024 mb reepje. De prijzen zijn: € 337.42 voor de 1024 en € 101.21 voor de 512. Scheelt behoorlijk wat dus. Ik neig naar de 512 omdat die gewoon veel goedkoper is maar als ik dan in de toekomst meer wil zit ik met een reepje geheugen. alvast bedankt voor de eventuele antwoorden :)

Verwijderd

ivm met je opslaan na downloaden...dat kun je instellen of selecteren als je het bestand binnenhaalt..of bedoel je via de browser safari?Dan moet je dat instellen in de voorkeuren van safari.
Installeren van programmas wordt neergezit in je homefolder onde rprogrammas.Dus als je iets wilt verwijderen..even naar programmas en het programma verslepen naar je prullenbak.
Op je derde vraag..ja..hoeveel geheugen heb je al?Hoe meer hoe beter natuurlijk..en met tiger in het vooruitzicht kan dat meer natuurlijk nooit kwaad
Hopelijk heb je wat aan mn reacite..anders vraag je maar.
Veel su6 met je powerbook...zalig ding!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de standaard 256 mb intern. Ik wil wel 1024 maarja het is meer dan 3 keer zo duur als 512 :'( Bedankt voor je antwoorden op mijn vragen :)

edit: Ik heb de knoop maar doorgehakt en ga toch voor de 512 mb aangezien ik 1024 gewoon te duur vind. Als ik het ooit nog nodig heb dan koop ik het dan wel :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 15:07 ]

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
Houd er dan wel rekening mee dat als je alsnog naar 1280 mb wilt upgraden dat je dan je 512mb reepje niet meer kan gebruiken, en je dus een 512mb reepje overhoud wat je wel hebt betaald, ook zonde...

Somewhere in Europe...

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

De locatie voor gedownloade bestanden kun je gewoon instellen in de voorkeuren van Safari - ik neem aan dat je wel weet hoe je daar komt :P - en dan gewoon op het tabblad algemeen, ergens halverwege. Moet lukken :).

Voor wat betreft het geheugen: je hebt er nu 256 MB standaard inzitten. Als je dat uitbreidt met 512 MB heb je 768 MB in totaal en dat zou in principe meer dan ruim voldoende moeten zijn voor ook de meer veeleisende taken. Het grote verschil in prijs staat in ieder geval in geen verhouding tot de prestatiewinst die je ermee zult behalen: je betaalt waarschijnlijk meer dan dat het je gaat opleveren.

Verwijderd

scenic20 schreef op 22 augustus 2004 @ 16:41:
Houd er dan wel rekening mee dat als je alsnog naar 1280 mb wilt upgraden dat je dan je 512mb reepje niet meer kan gebruiken, en je dus een 512mb reepje overhoud wat je wel hebt betaald, ook zonde...
Gewoom de 256 eruit halen en upgraden naar 1.5 GB natuurlijk.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:20

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:21:
[...]

Gewoom de 256 eruit halen en upgraden naar 1.5 GB natuurlijk.
Volgens mij kan dat niet omdat die 256 onboard gesoldeerd zit.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, en dit topic kan wel dicht ;) Op je geheugen vraagje na had je deze vragen best terug kunnen vinden met een beetje zoekwerk.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.