was net bezig online een ipod mini te bestellen, todat mijn opeens mobieltje van tafel viel, en nu dus kapot is
. Nu was ik zowiezo wl toe aan een niuewe, maar och. Om nu EN een Ipod en een nieuw mobieltje te kopen, wordt een beetje dure grap, dus ik ben opzoek gegaan naar een mobiel/mp3 combinatie. Wel er zijn er vele, echt de mp3 speler is meestal een leuk extra-tje. en daarnaast ook niet meer dan 256 mb (althans wat ik heb kunnen vinden via de in de FAQ's gemelde site, en een google search van bijna 3 uur)
Wil eigenlijk mijn mp3 speler gebruiken voor mijn 3 uur fitness training perdag, en dan lijkt 256 mb me wel erg weinig, vooral als je dan bijna omde dag je songs moet vervessen, om geen herhalingen te krijgen.
>> Wel ok mijn vraag, zijn er al mobieltje op de markt die meer dan 256 mb schrijfruimte hebben, liefst 1 gieg. En die dus als concurrent van de echte mp3 kunnen optreden. Ben niet opzoek naar teefoons zoals de nikia 3300, welke haast complete spelcomputers beginnen te worden, wil gewoon kunnen bellen, en mijn mp3 kunnen luisteren, zonder allerlei extra dingen die je als 'echte man'
toch nooit gebruikt, zoals een camera.
Kunnnen jullie me wat tips geven van mobieltje die aan mijn wensen voldoen. THX
Wil eigenlijk mijn mp3 speler gebruiken voor mijn 3 uur fitness training perdag, en dan lijkt 256 mb me wel erg weinig, vooral als je dan bijna omde dag je songs moet vervessen, om geen herhalingen te krijgen.
>> Wel ok mijn vraag, zijn er al mobieltje op de markt die meer dan 256 mb schrijfruimte hebben, liefst 1 gieg. En die dus als concurrent van de echte mp3 kunnen optreden. Ben niet opzoek naar teefoons zoals de nikia 3300, welke haast complete spelcomputers beginnen te worden, wil gewoon kunnen bellen, en mijn mp3 kunnen luisteren, zonder allerlei extra dingen die je als 'echte man'
Kunnnen jullie me wat tips geven van mobieltje die aan mijn wensen voldoen. THX