Toon posts:

combinatie mobiel + mp3 speler van min. 1 gieg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
was net bezig online een ipod mini te bestellen, todat mijn opeens mobieltje van tafel viel, en nu dus kapot is ;(. Nu was ik zowiezo wl toe aan een niuewe, maar och. Om nu EN een Ipod en een nieuw mobieltje te kopen, wordt een beetje dure grap, dus ik ben opzoek gegaan naar een mobiel/mp3 combinatie. Wel er zijn er vele, echt de mp3 speler is meestal een leuk extra-tje. en daarnaast ook niet meer dan 256 mb (althans wat ik heb kunnen vinden via de in de FAQ's gemelde site, en een google search van bijna 3 uur)

Wil eigenlijk mijn mp3 speler gebruiken voor mijn 3 uur fitness training perdag, en dan lijkt 256 mb me wel erg weinig, vooral als je dan bijna omde dag je songs moet vervessen, om geen herhalingen te krijgen.

>> Wel ok mijn vraag, zijn er al mobieltje op de markt die meer dan 256 mb schrijfruimte hebben, liefst 1 gieg. En die dus als concurrent van de echte mp3 kunnen optreden. Ben niet opzoek naar teefoons zoals de nikia 3300, welke haast complete spelcomputers beginnen te worden, wil gewoon kunnen bellen, en mijn mp3 kunnen luisteren, zonder allerlei extra dingen die je als 'echte man' ;) toch nooit gebruikt, zoals een camera.

Kunnnen jullie me wat tips geven van mobieltje die aan mijn wensen voldoen. THX

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
volgens mij slikt de 6230 wel 1gb kaartjes, die zijn alleen dermate duur dat je net zo goed een telefoon+ipod kunt kopen volgens mij
ik zou nooit een telefoon als mp3 speler gebruiken omdat de navigatie+geluid e.d. gewoon niet ideaal is, dat apparaat is gemaakt om te bellen, muziek is extra en niet super.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn voor zover ik weet een paar telefoons die dan aan je eisen voldoen, een Sendo X en de Siemens SX1. De laatste heb ik zelf en het geluid van de mp3 speler is goed, echt :) Het is stereo in tegenstelling tot de Nokia 6600 en het klinkt erg zuiver. Er gaan 1gb mmc kaartjes in (rond de 120 eur geloof ik zijn ze)

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vooral de geluidskwaliteit is erg bagger (i.i.g. op mijn Nokia 6600)

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hiervoor moet je iig niet bij SonyEricsson zijn, die hebben namelijk een maximum van 128MB
(M.U.V. de P910) :(

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Zoals jij denkt dacht ik ook. Ik dacht dat ik met de nokia 6230 twee vliegen in één klap sloeg. Toch viel dit wel tegen. De kwaliteit is niet super en het volume is niet hoog. Ook zit je vast aan standaard nokia oortjes, tenzij je handig bent dan kun je zelf iets fabriceren. Ik zou toch deze stap maar eens overwegen!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Hoe groot is eigelijk je budget? Een ipod mini die kost 270 euro ofzo. Een mooie telefoon kost tegenwoordig ook niet zo duur. Die motorola v525, kleurenscherm en camera (dat wil je niet, maar het is maar een voorbeeld) kost 129 euro prepaid, dan ben je voor zo 400 euro beter uit dan een nieuwe telefoon met een matige mp3 functie en 1 gb voor liedjes

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-02 22:48
De siemens SX-1 heeft een goede mp3-speler, die zeker vergelijkbaar is met normale mp3-spelers en vaak dan ook nog eens beter uit de bus komt vanwege het makkelijke gebruiksgemak. 1gb multimediakaart kost 116 euro (pricewatch) en SX1 is op club-siemens 330 euro.

Naar mijn mening (gebruik al een paar jaar mp3-spelers en mp3-spelers ingebouwd in telefoons) is het veel handiger om een mp3-speler in je telefoon te hebben. Ik heb de volgende mp3-telefoons gehad, en zal gelijk over de kwaliteit even spreken;

Samsung m100; maar 32 MB geheugen, wel heel goede kwaliteit. maar nou niet echt een mp3telefoon te noemen
SPV; Redelijke mp3 kwaliteit, maar de mediaplayer is gewoon te traag. Daarnaast kan je niet je headset knop als knop gebruiken in de mediaplayer
Nokia N-gage; redelijk tot goede mp3 kwaliteit. Ook hier weer; de headset knop kan niet als knop worden gebruikt in mediaplayer. Maar zeker wel een goeie optie voor je als mp3-telefoon
Siemens sl45i; Naar mijn mening tot nog toe de beste mp3-telefoon ooit gemaakt. Beeld je in, jezelf op straat met je headset in. Drukt op de knop van je headset (PTT-knop), zegt mp3, en je mp3-speler start op. Nogmaals op de knop, voor pauze! Kan met de nieuwste software 512 MB kaartjes, 1 gb zou ook moeten werken, maar dat zou je moeten nagaan. Dit toestel is heel goedkoop op internet te krijgen, ik heb er onlangs eentje voor 29 euro 2dehands gekocht!
Siemens SX-1; geweldig toestel, met geweldige mogelijkheden. Zelfde kwaliteit mp3 als sl45i, alleen hier gaat het voicedial verhaal niet op. De PTT knop fungeert wel als pauze-toets.
Sharp GX-30; MMC-kaarten tot maximaal 128 MB, SD groter. De mp3-kwaliteit is vrij bedroevend, aangezien het volume gewoon nogal laag is.

Bij de SPV kunnen heel makkelijk accesoires gekocht worden, aangezien er gewoon een normale 2.5 mm stekker in zit. Bij de nokia n-gage zitten al verloopstekkertjes. Ook de GX-30 heeft een standaard 2.5 mm aansluiting, maar toen ik mijn 2.5 mm stekkertje aansluit op mijn stereo en gx-30, en elke seconde kwam er een zware bas doorheen, en er zat een ruis in. Voor siemens zijn heel makkelijk zelfs stekkertjes te maken, of gewoon te kopen op mobiltec24.de

Eigenlijk zijn de Siemens sl45i en de Siemens SX-1 alleen echt geschikt als mp3-telefoon alhoewel de n-gage en de SPV vrij goed in de buurt komen.
Let wel dat alle vier de toestellen eigenlijk gewoon goede mp3-spelers zijn.
Pagina: 1