[Geluid] Audigy 2, sommige geluidskanalen niet hoorbaar

Pagina: 1
Acties:

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:34

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Met oudere spellen had ik geen problemen met het geluid.

Installatie Doom 3:
Tijdens het spelen hoorde ik de mensen alleen praten als ik 'me' naar links naar rechts van hun draaide en nu als ik de 'mensen' recht aan keek. Ook sommige geluidseffecten ontbraken.

Dus oplossing: Nieuwe Audigy 2 drivers installeren, directX 9.0b was al geïnstalleerd, dit werkte.

Alleen nu ik andere spellen ga spelen, zoals NFSU en Freelancer hoor ik sommige dingen niet. bij Freelancer bijvoorbeeld hoor ik sommige mensen wel praten en andere niet, of soms hoor ik de motor wel en de andere keer weer niet. Het zijn denk ik geluidskanalen die niet doorkomen.

In Windows zelf heb ik geen probleem en bij Doom 3 hoor ik ook alles. Het is gebeurd sinds ik die nieuwe drivers heb geïnstalleerd. Het compleet verwijderen van de geluidskaart heeft ook geen zin gehad.

Kon er niets over vinden op google of GoT, zou een herinstallatie van windows dan echt mijn enige optie zijn?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:34

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Mijn excuses dat ik dit topic weer omhoog haal, maar misschien hebben jullie hier wat aan:

Ik kom er echt niet meer uit, wat ik nu merk is dat ik door mijn koptelefoon beide kanalen uit zowel links als rechts hoor, dus:

Creative Luidsprekerinstellingen -> Kanaal
vrouwenstem: "Linker kanaal" (Ik hoor dit uit zowel links als rechts)
vrouwenstem: "Rechter kanaal" (Ik hoor dit uit zowel links als rechts)

De luidspreker staat ingesteld op hoofdtelefoon, als ik deze zet op 2 speakers krijg ik hetzelfde effect! (Als ik meer weet edit ik dit bericht wel, of antwoord op suggesties & vragen)

edit:
Ik heb nu alle instellingen terug laten zetten naar defaults, nu hoor ik de mensen in een film wel weer praten, maar toch is het omgevings en achtergrond geluid toch duidelijk harder!

[ Voor 17% gewijzigd door vegterb op 26-08-2004 01:18 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties