welke projecten hebben een Proxy

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:26
Hoi Allen,

Ik draai al een tijdje lekker mee aan RC5-72. Het leuke wat ik tot nu altijd aan dat project gevonden heb is dat je een personal proxy kunt draaien. Op dit moment ben ik een beetje uitgekeken op het project en wil iets anders gaan draaien. Ik hebheb een beetje rondgekeken op DPC, maar kan er tot nu toe niet echt uithalen welke projecten er iets vergelijkbaars hebben als een Per. Proxy.

Dus mijn vraag is welke projecten hebben een Per. Proxy? Zodat ik kan gaan kijken en mijn selectie kan maken uit die projecten.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje van Non-Windows Operating Systems naar Dutch Power Cows, daar kunnen ze je vast beter helpen

[ Voor 9% gewijzigd door moto-moi op 21-08-2004 12:43 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ge-flopt
Moto-moi waar had ik hem dan in staan? Ik dacht dat hij al in /5 stond

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:41

TGEN

Hmmmx_

de d.net projecten (RC5-72, OGRP2-24 en OGRP2-25) hebben 'proxyper', SETI heeft/had (BOINC?) 'SetiQueue' oid, en voor de rest heb ik geen flauw idee. Misschien dat _ArJaN_ nog bezig is met een proxy voor Folding@Home.

[ Voor 7% gewijzigd door TGEN op 21-08-2004 12:44 ]

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Bij seti heb je setiqueue dat is een mooi programma die je alle info kan geven over wie van je team wat doet, alleen loopt dit project op z'n einde en de opvolger boinc heeft nog geen proxy.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 08:49
Als ik kijk waar het topic geplaatst is zal ik maar meteen toevoegen dat SetiQueue alleen draait onder windows of onder linux met een (hoe heet zo'n ding) applicatie die windows applicaties kan draaien onder linux.

Verder zijn er misschien meer opties dan alleen proxy's. Misschien moet je kijken naar subteamstats zodat je kan zien wat je per PC doet. Subteamstats zijn in iedergeval bij meer projecten beschikbaar dan proxy's als ik het goed heb :)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Bij SoB is er een SBQueue, deze verzameld puntjes die clients opsturen en stuurt ze door naar de sob server of spaart ze op. Helaas niet de mogelijkheid om daar mooie stats van te maken ;(
Maar dukebox voorziet ons alleen wel van de mogelijkheid subteamstats te bekijken.

...

• ge-flopt
Dat kan wel, maar ik vind het gewoon leuk om dat soort dingen op mijn servertje te draaien. Setiqueue draait volgens mij alleen voor de pc waarop je het start. Wat weer ongemakt is, omdat ik ook (legaal) op pc's draai buiten mijn netwerkje.

• Witlof
ge-flopt schreef op 21 augustus 2004 @ 13:07:
Dat kan wel, maar ik vind het gewoon leuk om dat soort dingen op mijn servertje te draaien. Setiqueue draait volgens mij alleen voor de pc waarop je het start. Wat weer ongemakt is, omdat ik ook (legaal) op pc's draai buiten mijn netwerkje.
SetiQueue werkt voor alle PC's ook van buiten je netwerk. Weet zo het adres niet van ColdRain die er eentje heeft gedraait voor DPC maar het is dus gewoon een zelfde soort als per proxy.

• Witlof
Omdat ik hier niet ingelogd blijf even een toevoeging op de vorige post.

Check op WDO dit artikel:

http://dutchpowercows.org/doc.php?id=195

• ge-flopt
Witlof schreef op 21 augustus 2004 @ 13:12:
Omdat ik hier niet ingelogd blijf even een toevoeging op de vorige post.

Check op WDO dit artikel:

http://dutchpowercows.org/doc.php?id=195
Dank je... Jammer genoeg draait setiqueue allen onder Linux als je wine gebruikt. (Daar moet hij onder gaan draaien nl.) Maar ik zal wel verder kijken.

Als er nog andere projecten zijn hoor ik het graag.

Verwijderd

ge-flopt schreef op 21 augustus 2004 @ 13:17:
[...]

Dank je... Jammer genoeg draait setiqueue allen onder Linux als je wine gebruikt. (Daar moet hij onder gaan draaien nl.) Maar ik zal wel verder kijken.

Als er nog andere projecten zijn hoor ik het graag.
SoB alleen geen eigen stats.

• ge-flopt
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 14:14:
[...]

SoB alleen geen eigen stats.
Het gaat ook niet om stats, maar om eenproxy die je op je eigen (linux) bak kunt draaien

Verwijderd

ge-flopt schreef op 22 augustus 2004 @ 12:30:
[...]

Het gaat ook niet om stats, maar om eenproxy die je op je eigen (linux) bak kunt draaien
SoB dus.
Als je maar Java hebt dan draaid hij wel. ;)
Pagina: 1