Welke provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 11:59
Sinds een half jaar heb ik Wanadoo ADSL Lite en ben daar op zich tevreden over. Een tijdje geleden is Wanadoo begonnen met het afknijpen van de snelheid van de nieuwsgroepenserver. Ik haal hier nu een snelheid van hooguit 10 kbps. Beneden de maat dus... Welke KPN provider moet ik over een tijdje nemen om weer ouderwets te kunnen leechen? Hoe lang kom ik zonder adsl te zitten als ik migreer naar een andere provider?Is er inderdaad sinds kort een nieuwe snelle migratieprocedure?

Groet, Rocketman

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23
Ik geloof dat wanadoo bezig was met onderhoudt aan de News server, en dat die ooits weer snel zal zijn. Daarnaast kun je ook een betaalde news server abo nemen, goedkoper dan even switchen :P

|>

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als je toch wilt overschakelen, dan heb je maar 1 optie: XS4ALL

Ze zijn betrouwbaar (mijn verbinding is pas 1 keer weggeweest, voor een paar minuten, 's nachts, om de snelheid te upgraden), de support is geweldig en je hebt meer mogelijkheden als bij iedere andere provider.

Doen dus d:)b

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 11:59
King_Louie schreef op 21 augustus 2004 @ 11:29:
Als je toch wilt overschakelen, dan heb je maar 1 optie: XS4ALL

Ze zijn betrouwbaar (mijn verbinding is pas 1 keer weggeweest, voor een paar minuten, 's nachts, om de snelheid te upgraden), de support is geweldig en je hebt meer mogelijkheden als bij iedere andere provider.

Doen dus d:)b
Planet had ik al eens, maar daar ben ik ook afgehaakt om de zelfde reden en nog veel meer redenen. Xs4all lijkt me inderdaad een goede optie, maar hoe zit het nou met die migratieprocedure. Begin dit jaar heb ik dus bijna 6(!)weken zonder adsl gezeten en wil dat niet meer meemaken.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over de kwaliteit van newsservers van de verschillende providers is op GoT echt genoeg te vinden, en ook info over de overstap-procedures zijn al hele topics vol te vinden. Daarom zie ik het nut van dit topic niet echt in, en ik krijg ook het idee dat je zelf weinig tot geen eigen research hebt gedaan. Dit draadje gaat dus dicht, en ik wil je graag op het volgende wijzen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.