USB en sound ports voorkant behuizing

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 17:43
lol verander de titel maar ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen :9

maargoed ik heb aan die voorkant dus van die USB poorts en van die sound dingen (roze en groenen) en ik snap niet hoe ik die aan de praat kan krijgen. ik heb in de handleiding gekeken vabn mijn moederbord en daar stond een stekkertje voor een 2e usb poort en ja dat werkte.

de usb is dus aan de praat maar waar moet ik in godsnaam die geluidsdingen in doen :X het zijn allemaal van die kleine dunne draadjes met 1 vierkantje eraan.

Facts don't care about your feelings

Verwijderd

Kijk in de handleiding van je moederbord: http://www.asus.com/pub/A...a7v8x-x/e1198_a7v8x-x.pdf onder de uitleg van "FP_AUDIO" header (pag. 28) die tussen PCI slot 2 en 3 in zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39544/full.gif

Voor je Microfoon heb je nodig:
AGND = Audio Ground
MIC2 = Signaal Microfoon
MICPWR = Voeding voor Microfoon (optioneel)

Voor je Line out heb je nodig:
AGND = Audio Ground
Line_OUT_R = Line Out Rechts
BLine_OUT_R = Line Out Rechts (terug doorverbinding naar backpanel /me )
Line_OUT_L = Line Out Links
BLine_OUT_L = Line Out Links (terug doorverbinding naar backpanel /me )
/me Optioneel, mits je frontpaneel schakelende jacks bevat met tenminste 5 draden voor de line-out)

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 12:05 ]

Verwijderd

die draadjes met een vierkantje eraan passen ook op je moederbord, tenminste als je moederbord dit ook daadwerkelijk ondersteunt, bij oudere moederborden zal dit meestal niet waarschijnlijk zijn, en ik denk ook dat je mobo onboard sound moet hebben.

• YoshiBignose
ik zal nog is kijken, hoe weet je trouwens dat ik een a7v8x-x heb :D

(euss:) :+ Je hebt geluk. Voortaan toch maar vermelden in de topicstart, zoals ook in de forumFaq staat beschreven ;)

Resten nog de vragen, mocht het je niet lukken: om welke frontpanel aansluiting gaat het? Een losse, of eentje van bij de kast - en indien het laatste, om welke kast gaat het? Welke kleuren hebben de draden? Wat staat er beschreven op de losse stekkers?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 12:11 ]

• YoshiBignose
ik dacht dat je dan ook wel wist welke kast ik had ;)

kheb een aopen qfc50 ofzo maar doet er ff nie toe ik ga het allemaal ff proberen, je hoort het nog wel :)

edit1: kheb alles nu aangesloten maar als ik er bijvoorbeeld een headset in doe dan hoor ik er geen geluid door... moet ik nog wat anderte dingen ook doen?

edit2: hmmm opeens liep mijn pc helemaal vast 8)7 heb ik dan iets verkeerds gedaan? :/

edit3: ik heb die dingen maar weer losgehaald, opeens zag het beeld enzo er heel raar uit. hmmm |:(

[ Voor 56% gewijzigd door YoshiBignose op 21-08-2004 12:47 ]