Toon posts:

[2K3] ziet geen partities

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik draai al een tijdje de windows server 2003 enterprise. Nu heb ik het volgende probleem. Als ik een harddisk bijsteek (zowel op usb2 als intern) ziet de computer de schijf, maar als ik in 'deze computer' ga kijken, ziet hij geen partities. Weet iemand raad met dit probleem? 8)7

Hartelijk dank

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 22:03
Even via systeembeheer-->schijfbeheer een stations letter toekennen aan de partitie. ;)

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 20:03
Je moet een drive in 2k3 zelf een driveletter geven. Dit kan in het diskmanagement.

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zijn dit nieuwe schijven? Want dan zul je ze toch eerst partities moeten aanmaken en formateren. Kan ook onder windows bij schijfbeheer uiteraard.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
partities bekijk/beheer je niet via 'deze computer' maar in diskmanagement (diskmgmt.msc)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zijn top. één minuut en het is opgelost :). Heb gewoon ff die driveletter toegekend.

You're the best
Thx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

chilipeper,

Op GoT verwachten we van een topic iets meer dan jij hier laat zien - ik mis in je topicstart namelijk een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt en dat is wel een vereiste op GoT :)

Neem voortaan in een topic dan ook tenminste op wat je al geprobeerd hebt en waar je al op gezocht hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.