Toon posts:

Hoeveel zullen die dual layer discs gaan kosten?!

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of ze al verkrijgbaar zijn (bij ons in de buurt worden ze toch nog niet verkocht in de winkel), maar weet iemand hoeveel die dual layer DVD discs gaan kosten?! Ik heb gehoord dat die "redelijk duur" zouden zijn, maar wat is redelijk duur?! Weet iemand al iets over de prijzen en wanneer ze vlot verkrijgbaar zullen zijn en welke merken (hopelijk de goeie) ze op de markt zullen brengen?!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Jeminee, dat staat toch gewoon in de Pricewatch op de Frontpage?

ARME AOW’er

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
www.opus.nl en www.opusshop.de verkopen ze vanaf rond de 10 euro tot 13 euro, verder is er idd toch een pricewatch?
In mijn buurt verkopen ze ze bij Dixons voor 18 euro per stuk wat ik dus persoonlijk pure geldklopperij vind ;)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

2,4x media rond ongeveer 13 euro ofzo bij Opus, zoals de rest al zegt... de 2de fabrikant van DL media is al in nederland ge-signaleerd dus hopelijk hebben we binnen 8 weken genoeg keuze in de winkel, en redelijke prijzen!

There is no place like ::1

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
over een tijdje zullen de prijzen wel (net als bij alles) geleidelijk dalen totdat ze goed acceptabel zijn

de cd-r's en dvd-r's gingen al voor

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

8,5GB Dual Layer staat gewoon in de Pricewatch.

Verder is het een kwestie van wachten totdat de prijzen dalen, het aantal producenten wat zijn productie daarop toespits zal toenemen en de hoeveelheid merken wat van die fabrikanten afneemt zijn producten op de markt gooit. Wat dat betreft kun je dezelfde analogie trekken die zich voltrok in het begin van elke mediasoort en blijft het koffiedik kijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.