Hallo,
Ik heb een klein probleem. Ik speelde met veel plezier BFV met patch 1.1. Maar nu vond ik het laatst tijd voor een herinstall van XP. Helaas draait BFV na de herinstall vreselijk slecht. Ik heb frames per second van <20, het maakt niet uit op welke instellingen, terwijl vóórdat ik XP opnieuw installeerde, mijn pc geen moeite had met BFV met 1024x768 en medium graphics.
Ik merk ook aan de intro filmpjes dat er iets niet helemaal in de haak zit, want de EA GAMES en DICE intro's schokken als een gek, om nog maar te zwijgen van de intro van het spel zelf...
Wat ik al heb geprobeerd:
- Alle tweaks van de BFV FAQ
- dezelfde nvidia drivers en audio drivers als van vóór de herinstallatie.
- verschillende ingame settings
- herinstallatie BFV
specs: AMD 2200, 512 DDR, GF 4 ti4200, rest zie sig
bvd voor de reacties
Ik heb een klein probleem. Ik speelde met veel plezier BFV met patch 1.1. Maar nu vond ik het laatst tijd voor een herinstall van XP. Helaas draait BFV na de herinstall vreselijk slecht. Ik heb frames per second van <20, het maakt niet uit op welke instellingen, terwijl vóórdat ik XP opnieuw installeerde, mijn pc geen moeite had met BFV met 1024x768 en medium graphics.
Ik merk ook aan de intro filmpjes dat er iets niet helemaal in de haak zit, want de EA GAMES en DICE intro's schokken als een gek, om nog maar te zwijgen van de intro van het spel zelf...
Wat ik al heb geprobeerd:
- Alle tweaks van de BFV FAQ
- dezelfde nvidia drivers en audio drivers als van vóór de herinstallatie.
- verschillende ingame settings
- herinstallatie BFV
specs: AMD 2200, 512 DDR, GF 4 ti4200, rest zie sig
bvd voor de reacties
[ Voor 3% gewijzigd door Viper7 op 21-08-2004 02:18 ]