aan elevator

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 09:06

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Nou sorry hoor,

Zit hier nu toch best al lang op GoT en nog nooit problemen gehad of wat dan ook.
Maar dit vind ik dan wel alles slaan.

En dan gewoon klakkeloos het andere bericht ook nog verwijderen.
Had op zich wel wat subtiler gekunt vind ik.

Dat ik dus gewoon een vraag stel die dus al eens eerder in het topic gesteld is kan toch een keertje gebeuren, of niet?

om dan maar meteen de boel te verwijderen en te zeggen dat je beter moet zoeken vind ik onzin.

zelfde als sommige mensen die meteen schreeuwen in een nieuw topic dat ze de search moeten gebruiken enzo.

maar goed, ben hier dus ook voor de info en de gezelligheid en niet om ruzie of gezeur te veroorzaken.
Dus als ik te lui ben geweest om niet verder te lezen dan hierbij mijn excusses.
ik hoop alleen dat er voortaan niet meteen weer van alles verwijdert gaat worden.

ps. ben ondertussen al achter het antwoord gekomen, dan weet je dat ook meteen.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Waarom ICQ/MSN/Mail je hem niet even, hier hebben wij toch niets mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je was toch gewaarschuwd?

Anyways: mail de mod (netjes!) enzo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat wil je nou met dit topic? Ik geef duidelijk aan in het topic waarom ik de berichten verwijderd heb (het was absolute rotzooi), en dan post jij er nog eens je klacht onder.

Als ik net post dat ik het offtopic gepost niet meer wil hebben, denk je dan dat je daaronder offtopic moet gaan posten? Nee, en daarom heb ik je reactie dan ook verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 25-09 09:06

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
omdat ik deze link van hem kreeg.

maar wil het wel via een andere weg doen hoor, no problem

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Als je een probleempje met iemand hebt, praat het inderdaad aub even prive uit :)

Lieve Adjes is een plek waar je dingen ter discussie kunt stellen, niet om even te klagen over modacties (zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!).

Schluss dus :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.