Paar dagen geleden deze draadloze hoofdtelefoon aangeschaft omdat m'n oude sony hoofdtelefoon kapot was. Deze was beste koop 2003 in de consumentengids ofzo en redelijk goedkoop (65 euro) dus het leek me wel een goede keuze. Niet dus. Elke keer als iemand de letter 's' uitspreekt in een mp3tje of in een divxje, dan stoort dit ding als de neten. Hij kan de S gewoon niet normaal produceren ofzo, overigens kan ie dat niet bij alle klanken die op de S lijken dus hij stoort nogal veel.
Ik vind dit onbegrijpelijk voor een hoofdtelefoon die de stempel 'beste koop' heeft gekregen. Ik heb alle 3 de kanalen geprobeerd, noise filter, kabeltjes gechecked en alles staat goed. Met mijn oude Sony (de TMR-IF310, ook draadloos) nooit problemen gehad. Ik zal hem dus volgende week maar terug moeten brengen tenzij iemand nog met een goede oplossing kan komen, maar het lijkt er dus op dat ding gewoon kapot is?
Ik vind dit onbegrijpelijk voor een hoofdtelefoon die de stempel 'beste koop' heeft gekregen. Ik heb alle 3 de kanalen geprobeerd, noise filter, kabeltjes gechecked en alles staat goed. Met mijn oude Sony (de TMR-IF310, ook draadloos) nooit problemen gehad. Ik zal hem dus volgende week maar terug moeten brengen tenzij iemand nog met een goede oplossing kan komen, maar het lijkt er dus op dat ding gewoon kapot is?