Ik heb een andere indeling in van het toetsenbord. Bijvoorbeeld als ik een apestaartje wil hebben is het geen shift 2. Terwijl dit voorheen wel het geval was. Geeft geen foutmelding in hardware en toetsenbord is ingedeeld in NL (windows XP pro NL)
zet hem eens op indeling VS internationaal. Dan zullen je knoppen voor 90% zeker wel kloppen.
De nederlandse indeling wordt nog maar zelden gebruikt.
De nederlandse indeling wordt nog maar zelden gebruikt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hrrmp, dit heeft geen snars met hardware te maken maar met Windows instellingen.
Je bent al vaak zat in sluitmessages gewaarschuwd dat je een stuk meer de moeite mag doen voor je topicstarts. GoT is geen helpdesk maar een forum waar we wel degelijk voorwerk eisen. Als je dat blijft negeren ga je linea recta richting Officiele Waarschuwing of erger
Check je mail voor een aantal simpele tips...
Je bent al vaak zat in sluitmessages gewaarschuwd dat je een stuk meer de moeite mag doen voor je topicstarts. GoT is geen helpdesk maar een forum waar we wel degelijk voorwerk eisen. Als je dat blijft negeren ga je linea recta richting Officiele Waarschuwing of erger
Check je mail voor een aantal simpele tips...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()