• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 13:09
Ik zag vandaag in een plaatselijke krant dat mycom Breda tegen inlevering van een bon nu de aanbieding heeft voor het afdrukken van digitale foto's binnen 2 uur voor maar de prijs van €0,09 per 10x15 foto ! Nu vroeg ik me af wat is de qualiteit van deze foto's ? Is dit echt slechter als b.v. hema/kruitvat etc. ? Normaal laat ik me foto's altijd afdrukken bij Foto Verschuren omdat ik hier mijn camera heb gekocht maar is deze qualiteit echt beter of is ook de kruitvat/hema beter ? En nu had ik nog een laatste vraag ik wil graag me foto's later afdrukken met om de gehele foto heen zo'n klein wit randje omdat ik dit zelf mooier vindt. Kan een fotoservice dit zo ja welke ? En mijn foto's zijn nu op het formaat dat ze bij 10x15 boven en onder een witte rand krijgen en dit wil ik absoluut niet kan ik dit mischien beter eerst de foto's zelf cropen zo ja hoe precies op de makkelijkste manier ? (+-70 foto's !)

Verwijderd

Ik ken die winkel niet, je kunt het best even een paar foto's laten afdrukken om te kijken of het goed is dan pas alles.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Voor 9 cent per foto kan je best een paar afdrukjes proberen denk ik.
Voor het croppen van veel foto's kan je eens kijken naar Thumbsplus. Die heeft een redelijke batch mogelijkheid, denk dat crop er ook wel tussen zal zitten.