Toon posts:

formateren!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jah hij stond als first boot device eerst op hd, maar heb em veranderd naar cdrom..

maar wat t probleem is denk ik!, is er staat wel : druk op een toets als u de computer van cdrokm wil opstarten '' maar ik kan helemaal niet drukken op mijn toetsenbord :S,, net zoals ik wil kiezen uit veilige modus of wat dan ook... dan reageerd me toetsenbord niet.

plz delete dit niet... want dit probleem kan ik echt niet vinden!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zijn je toetsenbord/muis wel goed aangesloten? Probeer eens andere....

En je hebt waarschijnlijk op 'new topic' gedrukt i.p.v. 'post reply'....
Die is dus net gesloten, my bad...

BIOS updaten, lukt je dat?

[ Voor 18% gewijzigd door PD2JK op 20-08-2004 22:58 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 19:49
Probeer dat toetsenbord op een andere pc uit, branden de lampjes van je TB wel :?
Probeer eerst eens zelf wat...

Verwijderd

Topicstarter
ja me toetsenbord werkt gewoon.. , ik kan wel in mijn bios komen

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 00:31

krvabo

MATERIALISE!

Volgens G33rt is het antwoord in formateren! gegeven. Heb je al geprobeerd wat daar als oplossing is gegeven?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ten eerste is het niet de bedoeling om zomaar je topic overnieuw open te gooien, maar ik zal deze open laten. Stuur in het vervolg een mail naar de mod die het topic sluit.

Wat is er precies mis met je keyboard? En waarom geef je dit soort informatie niet direct? Probeer altijd zo compleet mogelijk te zijn; zoals je net aan de lijve ondervonden hebt gaan mensne je dan dingen aanraden die je al gedaan hebt, en dat is voor niemand leuk.

Volgens mij is je vraag nu aan je toetsenbord gerelateerd, aangezien je zegt dat dat niet werkt. Klopt dat? :)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 19:11
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 22:55:
jah hij stond als first boot device eerst op hd, maar heb em veranderd naar cdrom..

maar wat t probleem is denk ik!, is er staat wel : druk op een toets als u de computer van cdrokm wil opstarten '' maar ik kan helemaal niet drukken op mijn toetsenbord :S,, net zoals ik wil kiezen uit veilige modus of wat dan ook... dan reageerd me toetsenbord niet.

plz delete dit niet... want dit probleem kan ik echt niet vinden!
z'n tobo werkt dus wel???...maar hij kan niks kiezen??...

[ Voor 17% gewijzigd door LuPo op 20-08-2004 23:01 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je een USB toetsenbord?

• G33rt
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 22:58:
ja me toetsenbord werkt gewoon.. , ik kan wel in mijn bios komen
Zou nu alsjeblieft compleet willen zijn in wat er nu wel en niet werkt en wanneer dat voorkomt? Mensen blijven zo gissen, wat over en weer irritaties veroorzaakt.

Je bent al vaker gewezen op je postniveau, dus ik raad je met klem aan dat te verbeteren :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:09
toevallig op USB aangesloten? de BIOS laadt USB-"drivers" om USB-toetsenborden de kans te geven de BIOS in te komen, maar die zijn niet meer van kracht zodra je voorbij je bootscreen komt. (denk ik)

oud PS/2 tobo aansluiten?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
nou...

hij boot niet automatisch op die xp cd..
ik heb cdrom als first boot device gezet in mijn bios.
hij zegt wel ''strart pc op van cdrom'' alleen ik kan het niet selecteren
ik kan wel in mijn bios komen maar daarna werkt mijn toetsenbord niet... , wel weer gewoon als xp draait hoor..

het is een abit kv8-max moederbord voor de amd 64

• G33rt
En het is een USB keyboard?

• G33rt
Waarom probeer je dan wat OnTracK in "formateren!" aandraagt niet?

Nogmaals: wees eens wat duidelijker, en probeer ook je eigen topic compleet te lezen, je bent drie keer gewezen op dat USB topic. Dat voorkomt over en weer een boel ergernis, mensen vinden het vaak niet prettig als je hun post negeert, ook al doe je dat niet opzettelijk :)

[ Voor 57% gewijzigd door G33rt op 20-08-2004 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke zal t proberen ik heb zo'n paars dingetje wat ik aan mijn usb kabel kan doen zo dat het in het officieele paarse plugingang gaat , is dat ok?

• G33rt
Ja, dat is je PS/2 ingang ja.

Eigenlijk valt dit wel onder het kopje vereiste kennis. Ga eens bij jezelf te rade of GoT wel het goede forum is :)

[ Voor 74% gewijzigd door G33rt op 20-08-2004 23:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
ZO JULLIE ZIJN DUS ECHT WEL PRO!!!, HET LUKT ! :d HEY HARSTIKKE BEDANKT HE GASTEN! ,

Modbreak:

hou je caps even bij je, dit is nergens voor nodig

[ Voor 38% gewijzigd door G33rt op 20-08-2004 23:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
allleen ik heb nog 1 klein vraagje als dat kan!

als ik in t forma menu ben.. zie ik mijn 3 partities van mij 160 GB schijf. waar mijn games en muziek op staan

maar ik heb nog een hardeschijf een raptor 10.000 rpm waar mijn windows op draait.. maar die zie ik er niet bij staan.. enige tips?

• G33rt
Goed, dit is dus duidelijk iets dat je zelf had kunnen bedenken en wel erg basic. Check ook je mail :)

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 23:31:
allleen ik heb nog 1 klein vraagje als dat kan!

als ik in t forma menu ben.. zie ik mijn 3 partities van mij 160 GB schijf. waar mijn games en muziek op staan

maar ik heb nog een hardeschijf een raptor 10.000 rpm waar mijn windows op draait.. maar die zie ik er niet bij staan.. enige tips?
Hier kunnen wij dus ook niks mee. Geef ons eens meer info. Hoe is de boel aangesloten. Werkt et anders wel? etc.

Weet je waarom wij zo zeuren om info :? De glazen bol werkt niet goed genoeg. ;) :+

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:05

Thandor

SilverStreak

Heb je de schijf gepartitioneerd :?
Zo nee, ga naar het configuratiescherm. Open Systeembeheer. Open dan Computerbeheer. En dan bij -Opslag --> Schijfbeheer. Daar kun je je schijven beheren ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Thandor schreef op 20 augustus 2004 @ 23:35:
Heb je de schijf gepartitioneerd :?
Zo nee, ga naar het configuratiescherm. Open Systeembeheer. Open dan Computerbeheer. En dan bij -Opslag --> Schijfbeheer. Daar kun je je schijven beheren ;)
maar ik heb nog een hardeschijf een raptor 10.000 rpm waar mijn windows op draait
:)

Maar goed, dit ZOU een OM topic moeten worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 20-08-2004 23:38 ]

ARME AOW’er

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

Ga zelf eens wat proberen...

Lees alle tips die je al hebt gekregen nou eens goed door. Ook die uit je mail.
Op GoT verwachten we dat iedereen zelf inzet toont om zijn probleem om te lossen en niet voor iedere scheet snel even een vraagje gaat stellen zonder zelf wat te proberen.

Ook verwachten we dat je, als je dan een vraag hebt, met genoeg relevante informatie komt zodat men je gerichter kan helpen en niet eerst nog 20 vragen hoeft te stellen wat voor systeem jij hebt etc.

Ook zou ik ook eens een kijkje gaan nemen op www.beginnersweb.nl Dat is misschien een site die meer op jou niveau is en waar ook genoeg informatie te vinden is :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.