Mijn broertje heeft een oude pc, en ik had van iemand een 1 gb hd gekregen. Mijn broertje heeft een cd rom speler, cd brander, en 2 hd's. Ik heb alles goed aangesloten en hij herkent alles behalve de cd brander en de ene hd. Toen deed ik geen stroom meer in de 1 gb hd die ik had gekregen, toen herkende de pc alles behalve de 1 gb hd
. Dat is mijn 1ste probleem
2e probleem, er is nog geen os op dat systeem en ik wil 98 installeren, ik heb de opstartdiskette die ik eerder had gebruikt, ik doe hem erin. Mijn diskette drive maakt geluiden (dat die leest) maar er gebeurt niks
, ik heb alles geprobeerd maar er lukt niks.
Mijn broertje zit elke dag te zeuren wanneer zijn pc word gemaakt maar ik kan verder niks doen. Kunnen jullie mij helpen?!
2e probleem, er is nog geen os op dat systeem en ik wil 98 installeren, ik heb de opstartdiskette die ik eerder had gebruikt, ik doe hem erin. Mijn diskette drive maakt geluiden (dat die leest) maar er gebeurt niks
Mijn broertje zit elke dag te zeuren wanneer zijn pc word gemaakt maar ik kan verder niks doen. Kunnen jullie mij helpen?!