unex netwrktjes ... please help me

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
ik heb alles op beide comp.
geinstalleerd en ook de protocolen en ip nummers etc. aangemaakt. dat zit alemaal wel goed geloof ik. Maar nu komt het op 1 pc kan ik m,n schijf kennelijk niet delen, Het tablad "delen" krijg niet bij eigenschappen. Waaraan ligt dit ???

Verwijderd

unex? ik denk dat je unix bedoelt, en dat is niet waar je het nu over hebt :7 je hebt 't over windows

maarja, op de betreffende computer heb je onder de netwerkeigenschappen blijkbaar niet 'ik wil anderen toegang tot mijn bestand(en) geven' aangevinkt.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
ja de netw kaartje zijn unex. ik wil een netwerkje onder w98. Op 1 pc kan ik mijn schijf echter niet delen. Het tabblad delen komt hier niet terwijl op de andere pc het wel kan. waar zit dit in?

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 19:00 schreef osama het volgende:
ja de netw kaartje zijn unex. ik wil een netwerkje onder w98. Op 1 pc kan ik mijn schijf echter niet delen. Het tabblad delen komt hier niet terwijl op de andere pc het wel kan. waar zit dit in?
lees beter; ik heb je vraag al beantwoord in m'n vorige post...

Verwijderd

sir mchyde: Unex is een netwerkkaart fabrikant, ze maken op realtek chipsets gebasseerde kaarten (ne2k etc. dus).

osama: Ik denk dat je toch echt een protocol bent vergeten of bent vergeten schijf deling aan te vinken in het config scherm. en anders zou ik het ook neit weten.
suc6