Toon posts:

Beltoon voor verschillende mensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de Samsung E 600 en nu probeer ik al dagen uit te vinden waar en hoe ik voor verschillende mensen een andere beltoon kan inschakelen. Op mijn oude antieke gsm kon dat al, dus ik kan me niet voorstellen dat het op dit toestel niet mogelijk is. In de handleiding en op Internet kan ik er niets over vinden. Wie weet raad?

Verwijderd

Het kan niet met elke telefoon dus als het in de handleiding niet staat zal eht wel neit kunnen denk ik.

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Kan het niet met groepen instellen? Met mijn a800 kan je zelfs ringtones instellen, als je het nr in je telefoonboek van je telefoon saved, dus niet op de sim kaart.

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 22:28:
Het kan niet met elke telefoon dus als het in de handleiding niet staat zal eht wel neit kunnen denk ik.
Ik weet helaas de oplossing voor het probleem van de TS niet, maar ik weet wel dat de bovenstaande beweering niet waar hoeft te zijn. In de handleiding van mijn Nokia staat nog niet 50% van alle functies beschreven. Waaronder het toewijzen van een specifieke beltoon aan een bepaalde persoon.
Ik ontdek dan ook nog af en toe een nieuwe functie op mijn mobiel. :P Dus als iets niet in de handleiding staat hoeft het nog niet te betekenen dat het niet kan.

Bij mijn Nokia zit het trouwens bij de 'settings' van een bepaald contactpersoon zegmaar, maar daar zul je als Samsung gebruiker wel weinig mee kunnen. Ik moet ze dan idd wel in mijn telefoon saven en niet op de SIM.

[ Voor 5% gewijzigd door Mac_Cain13 op 20-08-2004 22:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
wow.....inderdaad. Bij groepen lukt het wel. Bedankt!!! Ik had dit eerder moeten vragen :*)