Problemen met DVD rip |:(

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-02 12:06

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Hey

Ik heb een DVD rip gedownload dmv een .TORRENT maar het lijkt mij dat er iets scheelt met deze rip :'(.

De DVD rip bevat volgende bestanden:
--> VIDEO_TS
--> VIDEO_TS.BUP
--> VTS_01_0.BUP
--> VIDEO_TS.IFO
--> VTS_01_0.IFO
--> VIDEO_TS.VOB
--> VTS_01_0.VOB
--> VTS_01_1.VOB
--> VTS_01_2.VOB
--> VTS_01_3.VOB
--> VTS_01_4.VOB
--> VTS_01_5.VOB

Om deze DVD rip af te spelen, open ik WinDVD en maak ik een afspeellijst van de .VOB bestanden. Het eerste dat ik dan te zien krijg is het DVD-menu maar ik kan geen enkel onderdeel (titel) van het menu aanklikken. Ligt dit probleem bij de rip of ligt het aan mijn PC?

Bovendien had ik ook graag geweten of het mogelijk is bovenstaande bestanden terug samen te voegen tot 1 groot bestand, dat ik dan ook zou moeten kunnen afspelen met WinDVD?

Alvast bedankt

Verwijderd

Klinkt misschien raar hoor< maar moet je geen interactieve dvd player voor je pc hebben? En als ik nu bullshit lul: :X

Verwijderd

ik denk dat dit warez is, doe maar niet

Verwijderd

Het lijkt idd warez. Maar toch....

Installeer PowerDVD en sleep de map (ja de map!) waar die bestanden staan naar powerdvd. Speelt hij hem af dan is hij goed en brandbaar.
Speelt PowerDVD hem niet af dan heb je vette pech. :)

ps.
Een dvd is nooit 1 groot bestand, maar meerdere losse. Dus 1 groot bestand van een dvd maken om af te spelen gaat niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 22:18 ]

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Je hebt dus waarschijnlijk een DivX gedownload of een SVCD image. Deze wil je dus omzetten naar DVD. Je hebt de images dus al. Ik gebruik DVD-lab om chapters aan te maken en dit werkt prima voor mij.

In het menu moet je btw wel een link maken naar het beginpunt van de movie.

suc6

edit:

Een DVD is idd nooit 1 groot bestand dus wat de bestanden samenvoegen en dan afspelen wil niet.

[ Voor 17% gewijzigd door LollieStick op 20-08-2004 22:40 ]

• harryvos
  • Laatst online: 20-02 02:03
LollieStick schreef op 20 augustus 2004 @ 22:39:
Je hebt dus waarschijnlijk een DivX gedownload of een SVCD image. Deze wil je dus omzetten naar DVD. Je hebt de images dus al. Ik gebruik DVD-lab om chapters aan te maken en dit werkt prima voor mij.

In het menu moet je btw wel een link maken naar het beginpunt van de movie.

suc6

edit:

Een DVD is idd nooit 1 groot bestand dus wat de bestanden samenvoegen en dan afspelen wil niet.
sorry maar hij heeft al vob files en dat is al een DVD, heeft dus niks met divx of dergelijke te maken.

ik zou hem gewoon op dvd branden met nero en dan eens checken in je dvd-speler (dvd-rw dan wel)

• fanatic_david
  • Laatst online: 20-02 12:06

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
harryvos schreef op 20 augustus 2004 @ 22:50:
[...]
sorry maar hij heeft al vob files en dat is al een DVD, heeft dus niks met divx of dergelijke te maken.

ik zou hem gewoon op dvd branden met nero en dan eens checken in je dvd-speler (dvd-rw dan wel)
Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet in het bezit ben van een DVD-brander. Het had natuurlijk wel tof geweest om het op een DVD-schijfje te zetten maar jahhh...

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Probeer anders IfoEdit even. Ook nog eens gratis ende voor niets.
Ipv branden kun je beter een ISO naar je HD wegschrijven en deze iso mounten met een geschikt proggie als cd-rom. Kan zo snel even niet op de naam komen.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Daemon Tools :)
harryvos schreef op 20 augustus 2004 @ 22:50:
[...]

Ja, met images bedoel ik dus die VOB files en ja ik weet dat dat een DVD is :)

[ Voor 94% gewijzigd door LollieStick op 20-08-2004 23:11 ]

• harryvos
  • Laatst online: 20-02 02:03
wat ik zou doen dan is gewoon je film eens door dvdshrink halen en even opnieuw een backup er van maken. daarna zou hij dan zeker wel moeten afspelen.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:26

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

In IfoEdit de video_ts.ifo inladen en dan "Get VTS_Sectors". Dan corrigeert het de ifo's indien nodig.

Systeem specs

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 23:04
Met PowerDVD heb je een optie "Open DVD files from Hard Disk", welke wel zou moeten werken. Ik weet niet of WinDVD een vergelijkbaar iets heeft. De bestanden zijn de inhoud van een VideoTS map van een DVD, dus anders kun je ze proberen met Nero ze op DVD of image te branden.

Verwijderd

Toch jammer inderdaad dat je gedownloade dvd via .torrent het niet doet, stel je voor dat je nu de DVD moet kopen...

Oftewel hier ligt wel zo'n dikke illegale saus overheen dat ik dit topic alleen maar kan sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.