Na afgelopen week Doom3 aangeschaft te hebben ben ik eigenlijk wel beniewd naar wat jullie nu goed en minder goed vinden aan het spel en hoe het spel loopt.
Hoewel dit hier en daar wel te vinden is leek het me wel handiger om een topic te maken over wat "de spelers" nu vinden van het spel en wat er goed en minder goed gevonden wordt, ook als leidraad voor diegenen die het spel nog willen kopen.
Ik heb zelf een AMD athlon 2500+ met 512 MB DDR 2700 en een Geforce4 4200 8x, en met settings op "high" loopt alles goed. In Ultra high loopt alles redelijk met de bekende deur hapering.
Als belangrijkste pluspunten noem ik:
- de sfeer (creepy)
- de graphics
- de geluidseffecten
En als belangrijkste minpunten:
- (te) donker, zeer irritant!
- Hoge specs (misschien te hoog)
- Redelijk lage duur singleplayer
Graag zou ik (en ik denk anderen) jullie meningen en de mate hoe het spel loopt horen.
(ik hoop dat dit wel is toegestaan in het forum, zo niet bij voorbaat excuses
Idd zal dit wel in deel 7 staan maar, ik vind het iets overzichtelijker om in dit topic vooral meningen achteraf te verzamelen, in deel 7 van het Doom3 topic staan veelal specs van het spel maar minder meningen en ervaringen achteraf.
Hoewel dit hier en daar wel te vinden is leek het me wel handiger om een topic te maken over wat "de spelers" nu vinden van het spel en wat er goed en minder goed gevonden wordt, ook als leidraad voor diegenen die het spel nog willen kopen.
Ik heb zelf een AMD athlon 2500+ met 512 MB DDR 2700 en een Geforce4 4200 8x, en met settings op "high" loopt alles goed. In Ultra high loopt alles redelijk met de bekende deur hapering.
Als belangrijkste pluspunten noem ik:
- de sfeer (creepy)
- de graphics
- de geluidseffecten
En als belangrijkste minpunten:
- (te) donker, zeer irritant!
- Hoge specs (misschien te hoog)
- Redelijk lage duur singleplayer
Graag zou ik (en ik denk anderen) jullie meningen en de mate hoe het spel loopt horen.
(ik hoop dat dit wel is toegestaan in het forum, zo niet bij voorbaat excuses
Idd zal dit wel in deel 7 staan maar, ik vind het iets overzichtelijker om in dit topic vooral meningen achteraf te verzamelen, in deel 7 van het Doom3 topic staan veelal specs van het spel maar minder meningen en ervaringen achteraf.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 21:50 ]