Toon posts:

WHAT to do ??

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw op dit forum ( ik hoop dat ik hier goed zit )

Mijn systeem is op dit moment

Beeldschermaddapters
Nvidia GeForce MX 440

processor
AMD athlon(tm) XP 2000+

Computer
ACPI Uniprocessor-pc
Kloksnelheid 1.66 Ghz
256 MB Ram geheuge

MIJN VRAAG B)

Ik zou graag mijn systeem willen upgraden maar ik heb totaal geen idee waar ik moet beginnen :$
Ik wil het zodanig upgraden dat ik de ZOAL nieuwe spellen ( DOOM 3 * HALF-LIFE 2 * COunter-strike 2 * Quake 4 )

Maar zoals ik al zei Ik weet niet waar ik moet beginnen en met wat ik het moet upgraden.

Kunnen jullie mij helpen .... ????

Ik heb ongeveer 670 euro tot mijn beschikking

Grtz.. een eenzaam pc nerdje :P

Verwijderd

:)

Daar hebben we een mooi "wat moet ik hier aan upgraden topic" voor

/me Misterjonge gaat voor je zoeken ;).

edit:

hier moet je je vraag neerzetten. Dan helpen ze je daar denk ik wel verder :)

offtopic:
de search doet het weer :D

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 22:05 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi, welkom op GoT.

Hier op GoT verwachten we van je dat je zelf op onderzoek uitgaat. Hier op GoT zijn er erg veel topics. Heel erg veel topics zelfs. Vele vragen zijn al een keer beantwoord en vele posts hier op GoT zijn erg behulpzaam in vele situaties. Daarom raden we allereerst aan om te zoeken, met de search op GoT. (de search knop in de bovenste blauwe balk)

Daarnaast verwachten we ook van je dat je een beetje zelf uitzoekt op verschillende sites. Op de frontpage staat erg veel informatie, die erg handig is. Hier is ook een search te vinden. Door te zoeken naar doom 3 bijvoorbeeld, vind je al verschillende benchmarks. Daar kan je in vinden hoeveel invloed de CPU en de GPU heeft bij het spelen van dit moderne spel. Ook kan je lezen welke kaart het beste uit de bus komt.

Wat dan voor jou het best is, kan je dan vaak zelf het best bepalen. Je mag natuurlijk altijd wel hulp vragen in het upgradetopic, maar we verwachten dan wel iets meer van je dan een lijstje met specs.

Ook wil ik je even wijzen op de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Een forum is een vrij beperkt communictatiemiddel. Vandaar is het belangrijk een duidelijke zinsbouw te gebruiken en het allemaal overzichtelijk te houden. Overbodige leestekens en WOORDEN IN CAPS mag je voortaan dus achterwegen laten. ;)

Veel succes! :)

Dit topic is gesloten.