Toon posts:

Laptop beeld op TV spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een kabel gekocht waarmee ik verbinding kan maken tussen mn laptop en mn televisie. Ik zie op mn tv het beeld van mn laptop, als ik het instel op Kloon. Het beeld is dan hetzelfde, alleen geeft de tv het in zwart-wit weer. Ook wanneer ik een dvd afspeel op de laptop, zie ik op de tv geen bewegende beelden. Hoe los ik dit op? Videokaart = een nVIDIA Geforce FX Go5700 64 mb.
Bedankt,

Verwijderd

Wat voor soort kabel? S-Video of Composiet?

Verwijderd

Topicstarter
S video

Verwijderd

Kan zijn dat je TV dat niet goed kan omzetten naar beeld. Zie hiervoor de FAQ in VB.

Verwijderd

ligt waarschijnlijk aan je kabeltje. Condensatortje doet wonderen. De grote tv-out FAQ

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik dacht zelfs dat het Zwart-wit probleem in de FAQ stond hier.
Zoniet, het is een veel voorkomend probleem, al eens Google geprobeerd ???

"behulpzaam forum, merk het al :)bedankt jongens"
I smell...sarcasm, right ?

[ Voor 23% gewijzigd door Mizitras op 20-08-2004 21:11 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
behulpzaam forum, merk het al :)bedankt jongens

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
1) Probeer eerst eens bewegende beelden bij DVD te krijgen door je tv als primary scherm aan te geven.
2) Zie dat je secondary/primary ook dan op PAL-M staat.

Wedden dat het lukt ?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Goed, heb alles geprobeert, alle Pal's of hoe noemje dat, afgegaan, maar nee hoor. Op andere tv krijg ik wel kleur, dus het zal aan de tv liggen zeker?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 11:04:
Goed, heb alles geprobeert, alle Pal's of hoe noemje dat, afgegaan, maar nee hoor. Op andere tv krijg ik wel kleur, dus het zal aan de tv liggen zeker?
Lijkt me wel :9

Verwijderd

Topicstarter
Proberen tv te ruilen dan maar....hmmz.

Verwijderd

-edit- oops

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 11:27 ]

Verwijderd

Ok, ga in je Nview instellingen naar Video Overlay, en gebruik als full screen device je secondary display, hier door krijg je het videobeeld op beide schermen.

En je kan ook een gewone tulp pluggie gebruiken als je tv geen s-video aan kan. (Of via je videorecorder aansluiten!! Krijg je wel klein beetje kwaliteitsverlies.)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 11:27 ]

Pagina: 1