Ik heb recent een usb stick gekocht, deze wou ik gaan installeren alles liep vlot tot dat ik had geherstart. Ik sloot de USB Stick aan en kreeg een melding nieuwe hardware gevonden op zich geen probleem maar hij kan de drivers van het apparaat(?)(USB disk PRO usb Device) niet vinden. ik heb op de site van de fabrikant gekeken de cd-rom speler werkt ineens ook niet meer dus kortom ik zit met een probleem.
Welke fabrikant?
Welk OS? Welk model van die zekere fabrikant?
[ Voor 55% gewijzigd door RSpliet op 20-08-2004 19:43 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
fabrikant: Pen Drive
Model: Pen Drive Compact
Model: Pen Drive Compact
Laatste updates van Windows opgehaalt?
Schaadt het niet, dan baat het niet
Staat in Apparaatbeheer toevallig een uitroepteken bij USB-controller(s)?? Werk die drivers van de controller dan eens bij. Je moet wel SP1 hebben geinstalleerd.
Toen waren beige computers heel gewoon.
En als je er dan ook effe bij zet wat de oplossing wasDakuGosuto schreef op 21 augustus 2004 @ 14:38:
Tis al weer opgelost
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Tja als ik dat wist ik had de computer nadat ik er een beetje mee had gekloot geherstart(al vaker gedaan nadat ik drivers van de site enzo had geinstalleerd) en toen bestond er ineens een schijf E ik zie hem alleen niet in deze computer dus moet hem openen via die adresbalk
duss dat is wel minder maar ach
Je zou eens in tweakUI (tweakXP) kunnen kijken, of de drive niet hidden ofzo is. Normaal zou je hem gewoon moeten kunnen zien.DakuGosuto schreef op 21 augustus 2004 @ 16:27:schijf E ik zie hem alleen niet in deze computer dus moet hem openen via die adresbalk
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Pagina: 1