[XP]Fout tijdens laden van het besturingssysteem*

Pagina: 1
Acties:

• TheClaw
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09-2025
goedendag,

Ik heb mijn HDD vervangen voor een nieuwe want er zaten allemaal bad sectors op. dus ik vrolijk winXP erop installeren, partities maken, formatteren, bestanden kopieeren, niks aan de hand. Maar dan moet hij herstarten en normaal gesproken uit zichzelf de installatie voortzetten, maar dat doet hij niet.
I.P.V de installatie voort te zetten geeft ie aan druk op een toets om vanaf de cd te booten, doe je dit niet komt de melding fout tijdens het laden van besturingssysteem.

Bios gechecked volgorde is floppy, cdrom, HDD
HDD staat op master en is goed aangesloten
Geheugen gecheckd met memtest geeft geen fouten aan
ander winXP cd geprobeerd zelfde verhaal

ik weet het even niet meer.....alle hulp welkom alvast bedankt.

specs
P4 1.8 Ghz
256 MB geheugen
Western digital ATA133 80Ghz

dat is de enigste tekst die hij geeft, kan het misschien aan de instellingen in de bios liggen van de HDD dat ik die op LBA moet zetten?

probleem opgelost hdd stond op auto en moest op lba anders kon hij partitie niet booten...........tnx voor de reacties............lock em up

[ Voor 17% gewijzigd door TheClaw op 20-08-2004 19:52 ]

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
TheClaw schreef op 20 augustus 2004 @ 19:18:
[...]
I.P.V de installatie voort te zetten geeft ie aan druk op een toets om vanaf de cd te booten, doe je dit niet komt de melding fout tijdens het laden van besturingssysteem.
[...]
Geeft hij alleen 'fout tijdens het laden van besturingssysteem' of staat er nog meer tekst?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44
Zoals Chrissels, is dit de volledige foutmelding? En als je even in de recovery console boot, zie je dan wel of er een c: is aangemaakt en of er wel data op staat?

Ik zet even XP bij in de topic title.