[Gezocht] Software om sim data over te zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

GG85

.......

Topicstarter
De titel zegt eigenlijk al wel genoeg, ik ben dus op zoek naar een progje om het telefoonboek van mijn oude simkaart over te zetten naar de nieuwe.
Niet zo heel moeilijk zou je zeggen maar voor mijn 2 jaar oude Siemens MT50 is opeens geen software meer te vinden die de data van de simkaart kan halen en op een andere kaart setten :?
Heeft iemand nog een programmaat'je wat dit kan of weet iemand waar ik het kan vinden?

[ Voor 3% gewijzigd door GG85 op 20-08-2004 19:04 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Ik heb t via een IR verbinding gedaan. Mijn (nokia) heeft IR, en mn laptop ook. Icm Oxygen Phone manager kon ik t zo overpompen.

Misschien ff een nokia met IR lenen en bij iemand met een laptop langs, t is toch iets wat je denk ik eenmalig doet.

Via die siemens kan t ook, maar als je geen IR of bluetooth hebt zal je dus een kabel moeten kopen, en dan nog eens een programma. (maar dat zal er wel zijn, alleen zelf geen ervaring met siemens)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

In mijn Conrad catalogus van 2002 staat een chipkaartlezer met SIMkaart adapter.
De software die daarbij zit is SIM-Surf, en dat is met Google wel te vinden :) (en ook over de kaartlezer.

Art. nr. 968143-60

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

GG85

.......

Topicstarter
Dat kost een hoop geld voor een 1 malige actie :(
En IR heb ik helaas niet

[ Voor 21% gewijzigd door GG85 op 20-08-2004 19:21 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Het onderdelenhuis bij ons in de buurt heeft een apparaatje waar je je simkaart in kan backuppen, en een nieuwe weer mee kan updaten. Misschien is dat iets? Kostte geloof ik rond de 8 of 10 euro ofzo, is nog wel te overzien dacht ik zo.
Apparaatje heet: Simlong - Simcard Information Backup Machine, model SL-01.
Misschien heb je daar wat aan?

Edit:
Onderdelenhuis wat ik bedoel is trouwens Van Beek in Apeldoorn, mocht je daar in de buurt wonen.

[ Voor 14% gewijzigd door Brede P op 20-08-2004 19:24 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
GG85 schreef op 20 augustus 2004 @ 19:21:
Dat kost een hoop geld voor een 1 malige actie :(
En IR heb ik helaas niet
Nee, jij niet, maar genoeg kennissen in je omgeving denk ik wel. Kwestie van telefoon en laptop lenen als dat mogelijk is. Dat is de goedkoopste optie, je doet t toch eenmalig denk ik dus iets kopen is imho onzin.
Pagina: 1